Ik vond de vorige twee delen zelf erg leuk. Cool al deze MJ references ook in de trailer. De badguy doet me denken aan iemand uit New Kids, haha.
STAR WARS: SUICIDE SQUAD Zoooo. Had ik even 0 verwachtingen van deze shit. KAOLO EPIC. Oh en die reet ook van Felicity Jones dan. Spoiler Die laatste 15minuten..oooohhh boy oh boy oh boy. Alleen jammer van die cameo van R2 en 3PO, zo overbodig. Opvallend wel dat veel scenes uit de trailers niet in de film zaten. 9/10
Ben woensdagavond om 19:00u naar Rogue One geweest. Leuke film, goede film, maar om eerlijk te zijn... het is niet meer dan een zoethoudertje tot Episode VIII. Daar draait het toch allemaal om. Als deze film er nooit was geweest, had ik het ook prima gevonden.
Eerlijk is eerlijk ... zolang de kwaliteit gewaarborgd word en ze degelijke films m.b.t Star Wars de wereld inpompen vind ik het prima. Episode VIII zal binnenkort wel volop gepromote gaan worden Nog een jaartje... hadden 5 maanden kunnen zijn
Rogue One: A Star Wars Story was awesome! Maar. Spoiler: Forest Whitaker Ben ik de enigste die Forest Whitaker heel overdreven (slecht/irritant) vond acteren? Are you here.. *Inhaleert To kiiiill me?!
Ik vond Rogue One niet zo geweldig. Vond hem zelfs best saai, alleen naar het einde toe werd het iets leuker om naar te kijken. Ik geef hem een 6,5/10. Heb wel zin gekregen in het vervolg op The Force Awakens.
Ik vond m wel heel vet! Als de films van dit niveau zijn dan mogen ze wel blijven komen. Mooi dat het echt een spin-off was. Enige minpunt was Spoiler cameo van C3-PO en R2 die was nergens voor nodig. En oh boy Spoiler Darth Vader in de gang, dat was nog even extra genieten 8,5/10
Ook Rogue One gezien. Ben totaal geen SW fan maar Episode 7 vond ik best tof. Deze daarentegen was imo echt saai. Zeker het eerste uur was een snoozefest, laatste half uur was dan wel weer tof @Baukehimself Dat gevoel heb ik bij Whitaker wel veel vaker en dus niet alleen bij deze film
Vond hem ook tof. Enerzijds erg Star Wars (duh), anderzijds erg 'verfrissend' en net even wat anders. Paar kleine minpuntjes, maar al met al boven verwachting goed.
Rogue One : A Star Wars Story Heb de film na de eerste keer even moeten laten bezinken. Was even wennen na 7 films te hebben gehad over de Jedi vs Sith. Nu heb je geen superhelden die de main-cast komen helpen. Nee, dit zijn gewoon mensen zoals "jij" en ik "ik". Spoiler Film kijkt heerlijk weg. Alhoewel me wel steeds het gevoel bekroop dat er flink geschoven/geknipt is in bepaalde stukken. Waar is dat shot van de Rebels die het strand oprennen waar we Jyn zien MET de data-tape van de Death-Star? Waar is "the power ..." zin die Krennic tegen Vader zegt? Waarom staat Vader op een Star-Destroyer? ... boeiend. Heerlijke film 8.5/10
Ik wil een 10-hours of Spoiler: Darth Vader Vader in de gang met z'n lightsaber. Een van de vetste dingen ooit.