1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm....heb Prometheus maar 1x gezien maar wat bedoelen ze met Prometheus style?

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.950
    De eerste Prometheus trailert was ook zo geedit.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ah i see. Nou ik ben benieuwd naar Covenant. Geeft echt wel een Alien gevoel, maar hopelijk niet teveel deja vu, wat wel een beetje zo lijkt in de trailer.

Voor die tijd nog even Prometheus kijken. Benieuwd of ik hem nu wat boeiender vind.

4. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.950

REPOSTE 'CAUSE THE HYPE IS GETTING FURIOUS

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443

Spacecake movie

Beetje Shutter Island naar mijn idee.

6. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Rogue One was tof, op alle vlakken beter dan Force Awakens :thumbs:

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Rogue One

Holy f*ck, dit is geen direct op Force Awakens?! Ik kwam dus pas na een halfuurtje er achter dat het dus een redelijk opzich zelf staand verhaal is dat zich tussen deel 3 en deel 4 begeeft.
    Maar goed, verhaal is best prima eigenlijk, begin mag er zijn en zowel de characters als de verhaallijnen worden mega goed geïntroduceerd. Ik kom er achter dat ik het Star Wars universum stiekem best tof vind. Ik ben pas vorig jaar ofzo begonnen om ze allemaal eens te checken voor The Force Awakens, en de uitgebreide lore spreekt me wel aan. Al zou Battlefront zelf daar ook wel bij hebben geholpen.
    Oftewel, ik zat er lekker in tot de pauze. Ok, 3D was kut maar het liep prima.
    Echter na de pauze stort de film best erg in. Vrij lineaire actie, teveel onoriginele deus ex machina's (mijn grootste allergie in films) en ook het zwakke acteerwerk stoort mij steeds meer. Noem me maar een ouderwetse conservatieve lul maar waarom moet er anno 2016/17 steeds worden gekozen voor vrouwelijke protagonisten? Net als Rey is ook Jyn een irritante bitch die niet geloofwaardig is. Hoezo kan zij zo goed vechten? Ze heeft letterlijk nooit iets bereikt in haar leven. Ik kom er gewoon niet lekker in.

De Stormtroopers zijn daarnaast nog steeds de grootste baklappen in het universum. Het moge duidelijk zijn dat de Imperials de superieure partij zijn in het universum. Zijn machtiger, geavanceerder en beter. Alleen... Waarom zijn het zulke idioten? Ze hebben een planeet met het grootste archief waar alle antwoorden liggen en, geavanceerd als ze zijn, hebben ze dat beschermd met een machtig schild. Waarom komt niemand op het idee om dat schild gewoon te closen zodra er gevechten ontstaan? Of wacht, beter gewoon dat ding standaard dicht hebben? Dit soort shit zit dus echt te vaak in sci-fi films. Onzin als master switches enzo, daar gaan mn nekharen van overeind staan.

Einde is gelukkig wel tof gedaan, waardoor het zeker een leuk tussendoortje blijft, maar ik blijf het zonde vinden dat Disney het Star Wars universum nu gaat misbruiken om wat middelmatige actiefilmpjes er uit te knijpen.
    Enne, waar was de motherfucking Star Wars theme dan aan het begin? GVD!

Alexknl vindt dit leuk.
  8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Jyn vocht eerst onder Gerrera en daarna voor zichzelf als crimineel. Niet zo raar dus dat ze wel iets kan (en dit was niet eens het type Millenium Falcon vliegen of Kylo Ren verslaan).

Is alweer een tijd geleden dat ik de film gezien heb, maar was het schild op Scarif niet al dicht en kwamen ze er doorheen door zich voor te doen als Imperials? En volgens mij was het daarna ook nog zo dat het schild dicht ging en het nog spannend werd of die plannen er doorheen kwamen ofzo.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja, en toen kwam die generaal erachter dat ze aan het vechten waren op het strand en kwam niet even op het idee om het schild dicht te gooien waardoor er nog allemaal Rebel Alliance airships naar binnen vlogen.

Of wacht dat je van het plan om Saw te killen. Ze sturen een team met Jyn, verliezen het contact en sturen vervolgens een squadron die de airbase gewoon kapot maakt. Ehh waarom sturen ze niet gewoon gelijk dat squadron aangezien dat zo enorm makkelijk ging?

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Zo kun je 9 van de 10 films wel tackelen.
    Ze stuurden Jyn om het rogue stijl te doen zonder al te veel aandacht te trekken. Tuurlijk faalt dit keihard anders zou er geen zak aan zijn. Initieel wilden ze niet het hele squadron riskeren. Op dat moment weten ze niet hoe het zal verlopen. Squadron wordt trouwens ook aardig in de pan gehakt dus geheel koek en ei was het niet.

11. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.950
    Ja jezus Tyrant je kijkt een film geen documentaire. Het is verder Star Wars, een over de top epic space opera franchise waarin dit soort dingen gewoon horen.

Er was verder geen Star Wars theme en opening crawl omdat dit een money trekkende spinoff is. Ik weet dan ook niet onder welke steen jij hebt gelegen de afgelopen tijd wetende dat dit geen direct vervolg is op deel 7 maar ik vergeef het je :+

Nightbringer vindt dit leuk.
  12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    IT IS FORGIVEN

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jason Bourne
    Kut. Emo Bourne, nutteloze closeups van zijn gezicht elke keer, verschrikkelijk camerawerk, domme actie en eigenlijk is het gewoon een hele slechte versie van de trilogie.
    Ghostbusters
    Kut. Totaal niet grappig, ziet er niet uit, nergens boeiend of fris/origineel, cast is verschrikkelijk. Die bolle is echt de meest irritante actrice in een lange tijd.
    Star Trek Beyond
    Zonder JJ is het duidelijk een stuk minder. Niet erg fris, meer van hetzelfde maar dan slechter. Domme vijanden, irritante personages, cgi is kut.
    War Dogs
    Not that bad at all. Fijne wegkijker, typische rollen voor Hill, Teller en Cooper. Overall gezien fijn.

Fuck films in vliegtuig kijken.

Reckuuza vindt dit leuk.
  14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Have some kimchi, bulgogi and chulpangui.... You're not you when your angry.... ;-)

Fiasco vindt dit leuk.
  15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.950
    Jason Bourne en Star Trek Beyond waren dan ook heel kut. Sowieso alle films die ik heb bekeken in 2016 waren 8/10 films kut. Word ik dan gewoon een stuk strenger of worden de films daadwerkelijk kutter?

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    IMDB's top 100 van 2016 ziet er mweh uit. Moet zeggen, weinig gezien ook buiten wat standaard Hollywood blockbusters die ik alweer ben vergeten. Alleen Arrival en Nocturnal Animals lijken me boeiend om te bekijken soon.

17. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Captain Fantastic was best oké.

RaouLioo vindt dit leuk.
  18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik heb echt 0 films gezien uit 2016.

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    American Honey, Café Society en Neon Demon zijn mijn favorieten van 2016. Arrival was ook wel aardig. Ben vooral nog heel benieuwd naar Nocturnal Animals en La La Land.

20. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Moonlight, Hacksaw Ridge, Hell or High Water, Captain Fantastic, Manchester by Sea, Hail Caesar!.
    Genoeg niet blockbuster films hoor.
    Enige blockbusters die ik kijk zijn Christopher Nolan films.

La La Land als je homo of vrouw bent

Deel Deze Pagina