Ja het idee was super maar de film blijft gewoon een beetje "onschuldig" de hele tijd en sturen ze weg van de echte vragen. Zeker op het einde ook. Van dit is het. Geen zin om moeilijke vragen te beantwoorden. Zeker geen slechte film maar met een beetje durf had het meer kunnen zijn. ----
Arrival Fuck, mijn mind is fucked. Niet omdat het complex of super diepgaand was, maar zat er somehow helemaal in. Sfeervol dankzij beelden en muziek. Somehow zijn ordinaire Adams en Renner niet ordinair maar alright. Goddamn Villeneuve geef me Blade Runner 2047 now.
Hopelijk wordt deze film beter dan die twee films met Angelina Jolie. Die vond ik echt verschrikkelijk.
Care.... ;-) ik ga nooit af op reviews. Dit is gewoon verstand op nul en genieten van de gunfights. Ik merk vanzelf wel of ik het kan hebben, qua. Domheid gehalte of dat ik na 20 minuten de zaal uit loop. Want dat doe ik als de film mij niet bevalt. ;-)
Dus jij betaald 14 euro voor een kaartje om vervolgens na 20 minuten de zaal uit te lopen? ... kan je niet beter voor de ingang gaan staan en 20 euro in de fik steken dan? Zelfde effect.