Nee, want bij de 2e optie geef je de film helemaal geen kans. Ja, als de film mij niet bevalt, ga ik niet daar blijven puur omdat ik geld heb neergelegd. Nog 1.5 uur daar zitten en mezelf irriteren vind ik meer kosten dan het kaartje. Dan doe ik liever 1.5 uur spenderen aan wat anders. Bijv. De grandcafé om de hoek.
Captain America Civil War Jezus, wat een cliche kut film. Zoveel voorspelbare scenes, dom verhaal, onlogische gebeurtenissen, saaie fight scenes, irritante spidey, cheesy oneliners, boos kijkende Scarlet, nee. Deze film vond ik echt drie keer niks, de avengers 1 & 2 hoef ik dan ook niet te zien. 4/10
Moet zeggen vind de Captain America films by far de beste van de alle Marvel films (deel 1 buiten beschouwing gelaten.)
Ik ben meer fan van "realisme" in een plot. Daarom vind ik Winter Soldier best goed. Guardians is leuk maar gaat snel richting komedie. Niks mis mee verder.
Arrival Genoten van deze wat langzame, onderhoudende film van Denis Villeneuve (Sicario). Vooral de vragen die je jezelf stelt na de film. Niet voor iedereen weggelegd, maar ik heb mij ermee vermaakt. 8/10