Gisteren Enemy gekeken. Wat een rare, gekke maar toch ook vette film is dat zeg Toevallig nog meer van dit soort mindfuck films die niet heel bekend zijn maar wel goed?
Hij heeft het over niet al te bekende mindfuck films en dan kom je met Arrival. Als iets niet in straatje van Enemy past is het wel die film.
Haha die heb ik al gezien . Maar films zoals, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Enemy, Fight Club, Requiem for a Dream ga zo maar door. Heb alle bekende film zo'n beetje wel gezien vandaar dat ik vraag naar de onbekende
Tja ik weet niet wat je allemaal gezien hebt, maar: Primer, Synecdoche new york, Irreversible, Coherence, Buried.. Ehm The fountain, Mr Nobody, The Fall..(heb je misschien al gezien) / Perfect Blue, Paprika (anime). Oldboy is ook wel grappig.
Vanilla sky, veel plezier! Grootste mindfuck, en in lichtere mate natuurlijk de topper van 2014 Interstellar. Heb je die al gezien of nog niet??? Vind het namelijk vreemd dat je die nog niet genoemd hebt.
Contratiempo (The Invisible Guest) 2016 Een jonge zakenman wordt wakker in een hotelkamer. Deze is van binnenuit afgesloten en naast hem ligt het dode lichaam van zijn minnaar. Hij huurt meteen een zeer prestigieuze advocaat in. In een hectische periode van één nacht, proberen ze samen te verduidelijken wat er precies gebeurd is. Heerlijke spaanse thriller met heel veel plots en twists die je niet ziet aankomen, richting het einde barst het helemaal los. UITMUNTEND en een dikke aanrader. Wow, wat een film. >IMDB LINK
Thnx. Staan er een aantal tussen die ik nog niet heb gezien. Prins of Persia? Vanilla Sky heb ik natuurlijk al gezien, ook niet echt een onbekende . En als ik alle films ga opnoemen in deze genre die ik al gezien heb ben ik nog wel even bezig. Vandaar de "Ga zo maar door". Ben benieuwd, klinkt als een vette film
Jumanji krijgt kennelijk een soort van remake. Trailer net gezien, te slecht om te posten. Jack Black, Dwayne Johnson en Welcome to the Jungle van Guns and Roses. Zonde van het Guns and Roses nummer. Trailer is echt verschrikkelijk. En ja, ik ben een fan van het origineel met Robin Williams.
Scroll naar boven. Weet niet vond het wel grappig. Mensen maken zich te druk om het origineel etc. De eerste bestaat nog steeds en zal blijven bestaan ook al komt deze.
Mwah snap het wel. Dit was echt niet de wereld waar Robin Williams ingesleurd werd. Heeft letterlijk niets met Jumanji te maken.
Oh een hele goede tip is Coherence (2013 )! Gewoon downloaden en kijken. Niks opzoeken. Geloof gewoon op mijn filmtip!
Eerste Jumanji was wel geinig. Alleen omdat het lang geleden is, wil niet zeggen dat het een masterpiece was. Dit ziet er ook wel geinig uit. Ik vind Dwayne, Kevin en Jack (that's right, I'm on first name basis, motherfuckers) gewoon grappig. Dus kom maar op met die idiote film.