1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Grappig altijd die Snyder haat. Snyder is co writer van het verhaal, producer en hij is hoogst persoonlijk verantwoordelijk voor de casting van Gadot als Wonder Woman. :+

Laatst bewerkt: 3 jul 2017
  2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja en Watchmen is tof

Yellow 13 en Matrix vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En dan met name om deze reden:

_O_

AntraXxX vindt dit leuk.
  4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    De meeste films van hem beginnen altijd goed maar komen dan niet terug op bepaalde belangrijke elementen in de film.
    Dit was in Batman v. Superman bijvoorbeeld het geval. Er gebeurd teveel en er word te weinig uitleg gegeven, wat jammer is. Het visuele aspect van zijn films is altijd geweldig ...

De Ultimate Edition (gisteren gekeken) duurt 3 uur en voegt een hoop achtergrond verhaal toe. Neemt niet weg dat het hele gevecht tussen de twee iconen gewoon belachelijk was (zeker het eind) ...

Transformers : The Last Knight
    Jezus wat een bullshit film.
    Gewoon echt.

Aarde is Unicron? Ik wens de volgende regisseur veel succes met het oplossen van de massa verkrachting die plaats vond in deze film.

O, en Bumblebee praat. "Bumblebee. I haven't heard your voice since the day we left Cybertron". Jow, lullo ... wat dacht je van het einde van deel 1? Er gebeurd gewoon zoveel in de film en daarna word er geen aandacht meer aan geschonken.

De actie is leuk maar het is echt een grote, dampende, klamme scheet. Zo'n scheet die dwars zit, waar je van kan genieten als hij er eenmaal uitknalt ... maar bang bent voor de gevolgen.

2/10

Sorry @Reckuuza

tim91, Reckuuza, AnubisNefer en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt. Maar als hij "aangevallen" wordt dan verdiend die ook krediet als het wel goed is imo.
    En dat mist een beetje nu bij Wonder Woman en mensen die roepen. "Kijk zonder Snyder is het goed" Maar hij heeft een groot aandeel in de film.

Rampage vindt dit leuk.
  6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Snyder heeft zich een beetje verkeken met BvS denk ik :)

Je introduceert een nieuwe Batman, een Wonder-Woman, Lex Luthor, Doomsday EN een shitload aan andere karakters.
    Die hadden, denk ik, veel beter allemaal individueel geïntroduceerd moeten worden.

Solo Batman film, sequel op Man of Steel (hinten naar Justice League). Wonder Woman film ... daarna Justice League zelf.

Reckuuza vindt dit leuk.
  7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik wist van het verhaal af maar niet dat hij met nog veel meer te maken had. Man of Steel had een paar toffe dingen, zoals degene die Supes speelde maar BvS vond ik extreem saai en eigenlijk gewoon heel slecht.

WW is van hele andere kwaliteit. Zo zie ik het echt. Als hij garant stond voor meer dan alleen het verhaal dan verdient hij de credit.

Rampage vindt dit leuk.
  8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    BvS is inderdaad crap. Man of Steel verpest ie door het einde te lang door te trekken en bij de trailer het gevoel te creëren dst het bijna arthouse is.

Vind de trailer van MoS echt heel tof en mede daardoor viel de film voor mij tegen.

Dawn of the dead, 300, Watchmen, Legend of the guardians en SuckerPunch. Daar heb ik allemaal van genoten.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wacht even, al die films zijn van hem? Dawn of the Dead vond ik top, 300 vond ik vermakelijk in de bios. Legend of the Guardians is met die uilen? Want die deed me niks. Sucker Punch moet ik nog altijd checken.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja klopt, met het mooiste shot in de regen wat je ooit op een Blu Ray heb gezien. Sowieso die hele film. _O_

11. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Nu pas Logan gezien maar vond hem heel tof.
    Logan leek hier vaak echt veel op Joel van TheLastOfUs :+

Reckuuza en AnubisNefer vinden dit leuk.
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Al zou ik voor een eventuele verfilming van die game kiezen voor Viggo Mortensen. Die man heeft al een erg goede prestatie neergezet in een film die eenzelfde soort setting als de game heeft. The Road heet die film geloof ik, uit 2009 als ik me niet vergis. VM speelt dat alsof het echt gebeurt is, zo overtuigend. _O_

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    In Prisoners ook al. Fantastische film overigens.

Morgenavond naar de voorpremière van Spidey!

Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    H. Jackman is gewoon een enorme baas.

BigKabuto, Alexknl en Rampage vinden dit leuk.
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Sowieso!

Nu zodirect Transformers en straks sneak preview. Benieuwd of Transformers echt zo triest is. :)

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    NEE IS FUCKING AWESOME

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat kán je gewoon niet menen. Ik wil die shit echt leuk vinden, maar het lukt al 3 films niet meer. Vooral die laatste 30 min zijn zooo saai.

Daarnaast zit de film boordevol fouten. Ene moment zie je ze The Mall oprijden richting Buckingham Palace, en vervolgens weer de andere kant op richting Trafalgar (waar ze dus zogenaamd vandaan kwamen).

Reckuuza vindt dit leuk.
  18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wat een bagger man, dit is gewoon te droevig voor woorden. Immens trieste humor die al niet van een heel hoog niveau was, dom nieuw wijf die eerder irritant dan boeiend is. Te triest verhaal... ik bedoel.... nuff said.

Zelfs de action, eigenlijk het enige wat de film goed doet weet deze vuilnis niet te redden. Ik ben eruit gelopen ook, crap! :)

Ik las dat dit echt Bay's laatste is, maar zegt hij dat niet altijd? Bumblebee volgend jaar kan alleen maar meevallen na deze shit.

Laatst bewerkt: 4 jul 2017
  19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nolan zou het gewoon moeten oppakken en met een andere insteek filmen a la Batman.

Maak een Transformers film die volwassen is, donker en grauw.

Mi gado. Wat zou dat heerlijk zijn.

Matrix vindt dit leuk.
  20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik kan het me echt niet voorstellen.

Deel Deze Pagina