Straks het laatste gedrocht van Bay maar eens proberen te bekijken. Iets met robots. Het wedkantoor accepteert biedingen van 25 minuten, 30 minuten en 50 minuten en meer voor ik de film afzet.
Boek spoiler en mogelijk film spoiler mbt IT. Spoiler Als ik mij goed herinner (ik heb het boek 24 jaar geleden gelezen ) hebben de kids sex met elkaar net voordat ze Pennywise gaan bevechten. Ik ga er vanuit dat dat niet in de film zit?
Iemand nog tips voor goede horror / thriller films die wellicht wat minder bekend zijn bij het grote publiek?
The Pelican Brief met o.a. Denzel Washington vond ik destijds heel spannend, is een thriller. En Crimson Tide, met onder andere Hackman, Washington en Mortensen was een thriller die zich afspeelt op een onderzeeër ten tijde van de koude oorlog. Crimson Tide vind ik wel de beste van de 2. Wellicht kun je daarna nog The Hunt for Red October proberen en als meer historisch accurate thriller rond het thema onderzeeër, blijft Das Boot de beste, de grote doorbraak van Wolfgang Peterson bij het grote publiek. Voor thrillers moet je niet altijd een killer willen die achter een stel tieners aanzit, dan kan je beter de Scream serie gaan kijken.
Gisteren ook IT gezien. Hij was tof. Spoiler Sommige scenes waren echt heel tof. Met die dia show. Die jumpscare in de badkamer zag ik niet aankomen. Ik vond 'Egggggboy' ook heel gaaf. Die opmerkingen van Richie waren goud: 'Can only virgins see this?'