Hell or High Water Geinig sfeerbommetje wat zich afspeelt in Texas. Lekker tempootje maar niet heel boeiend verhaal. Soort Western in huidige tijd eigenlijk. Acteerwerk is wel echt top, vooral Pine en Foster uiteraard. Prima voor een rustig avondje, verwacht geen actiefilm. 7/10
Ja fuck die shit lekker Gewoon die allereerste doen en dan met name die Soundtrack WHERE'S YOUR HEAD AT
Sfeerbommetje is wel een terechte omschrijving. Alhoewel het verhaal zelf niet heel veel voorstelde vond ik de kracht juist dat het zo impliciet werd verteld.
Lol. Ik weet niet wát het is, maar iets klopt gewoon niet. Lara Croft is natuurlijk veel veranderd t.o.v. de 90s, maar de videogame restyling was geloofwaardig. Dit voelt daarentegen "off". Misschien is het dit: http://www.telegraph.co.uk/films/20...er-mocked-terrible-alicia-vikander-photoshop/ edit: WTF? Was dat ook al in de nieuwe videogames dat Lara.....arm was?
De TR Trailer vind ik wel cool, de eerste film met Jolie vond ik vroeger vet, maar nu, nee Bedankt ;p
Oja, die rol. Je man verkleed meenemen als een vrouw naar een feestje, vervolgens janken dat hij het leuk vindt. Oscar.