Dat is altijd zo'n drogreden, in dat geval mag ik ook niet klagen over muziek aangezien ik het zelf niet beter kan. Hoe kan jij als 'fan' nou tevreden zijn met zo'n afscheid?
Kunnen jullie daar niet over discussiëren in de Star Wars thread? Dan kunnen we hier weer verder met het bespreken van superhelden films.
Wat nou drogreden. Als je ergens niet tevreden over bent, kom dan met hoe je t wel wil zien. Dit is gewoon zeiken om t zeiken. Zijn afscheid, zal in welke vorm dan ook, altijd kut zijn.
Dat maak jij ervan, ik zeg juist dat Spoiler luke een WAARDIG afscheid had moeten krijgen. Hoe kan je nou dé jedi dood laten gaan zonder dat hij uberhaupt zijn lightsaber heeft gebruikt? Als je wil kan ik wel wat toffe scenarios bedenken hoor, maar daar schiet niemand verder wat mee op want ik schrijf die kutfilms helaas niet.
Echt waar? Nep fan? In een spoiler en dan mij niet taggen. Lees anders eerst even wat ik erover te zeggen had ... kut. Nep fan. Prachtig.
Godverdomme kosten noch moeite gespaard om een prachtig nieuw topic te starten, gebruikt godverdomme niemand hem. Ongedisciplineerd zooitje tuig.
Waarschijnlijk omdat hij eind dertig is met een zooi kinderen en thuis geen fuck te vertellen heeft en dus het internet op gaat om zijn frustratie kwijt te kunnen. Een wanhopige poging het laatste beetje eigenwaarde en trots te etaleren. Zoals de meeste mensen. Echt vrolijk ben je zelf ook niet.
Ik heb echt met je te doen. Maar nee. Probeer het anders nog eens. Wat een onvoorstelbare kankerbende is XBW toch geworden. I'm out.
Dat is inderdaad de reden dat ik internet op ga. Lekker. Was het niet overduidelijk dat ik niet helemaal serieus was? Blijkbaar niet. Of ik heb een kleine zenuw geraakt.... Wel fijn dat je nu niet zo boos reageert. Zou me trouwens niks verbazen als de meesten hier ook moslim is. Dat zou voor mij veel verklaren.