http://deadline.com/2018/02/johann-...the-theory-of-everything-composer-1202284591/ Ow de bazige composer van Sicario is dood.
Black Panther was cool. Geen bijzonder origineel verhaal, maar de stijl en de score maken het toch een fijne film.
Darkest Hour gezien. Een intrigerende film maar redelijk aangedikt en Churchill wordt wel erg verheerlijkt.
Best wel, met de beste tijdens de credits (All The Stars). Black Panther was top trouwens. Meest losstaande Marvel film misschien wel, maar dat maakte niet uit.
BLACKED PANTHER MARVEL GOES BLACKED WIE HEEFT DE GROOTSTE BBC??!?!?!?!?!?!?! ALLES GAAT BLACKED WUKANDA FOREVER Leuke ost ook. 7/10
Wat is dat voor gelul trouwens. Was naar dat Dolby Cinema gelul. Voegt geen reet toe behalve dat een kaartje fucking 15,75(!) is.
Geluid vind ik niet boeiend, maar dat beeld is wel wat mooier ja. Hoger contrast. Net The Post gezien. Ik houd echt van die verhalen. En ik houd van Spielberg. En van Tom Hanks. En van Merryl Streep.
Black Panther Beste Marvel film. Constant actie, respectvol, volwassen, jokes op perfecte momenten, vibe, al die fucking longshots, ost. Ja man, geen slapstick troep zoals die laatste Thor en Guardians dat zichzelf en de wereld niet serieus neemt. Wakanda en de karakters voelen uitgewerkt, echt en vol diepgang.