Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    MORGEN INFINITY WAR

TISSUES MEE
    SOME GLUE

IM FUCKING READY

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    100% zeker dat je dat niet bent ...

Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik vrees voor het laatste beetje sanity van dhr Reckuuza. Hij gaat dit niet aankunnen. Het is net als een bloedmooie vrouw met een geweldig karakter. Die blaast je omver. Je moet sterk in je schoenen staan om dat te overleven. Kunnen maar weinig mensen. Reckuuza is er daar niet 1 van, zoals ook blijkt uit zijn weinig heldhaftige escapades in het Vrouwen topic.

Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Echt teveel Marvel DC hier hoor.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Niemand heeft het over DC

7. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Welke film heb jij dan gezien die je wilt bespreken?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Way Back was weer op TV laatst, heerlijk genieten is dat _O_

9. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Jezus gisteren naar infinity war geweest WTH compleet van me stoel geblazen, 2 en een half uur genieten ik had wel al hoge cijfers gezien maar ik d8 dit zal wel door al die fanboys komen maar wat een fucking vette film. En dan dat einde ik was echt compleet in shock OMFG... heb lang niet alle Marvel films gekeken maar ik wil nu nog de paar oude gaan kijken zodat ik wat meer dingen te weten kom die ik nu niet begreep en dan ga ik nog een keer deze film kijken FUCK wat een dope shit niet te geloven
    ..

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe zal DC zich voelen nu? Marvel gaat even in 4 maanden tijd ruim 2.5 miljard binnen harken en heeft met Infinity War zeer succesvol 97% van al haar helden in een film gepropt waar JL flopte.

Lijkt me best klote.

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou nou nou... Niet overdrijven nu he met zeer succesvol..

Cap, Hulk, Black Panther waren zwaar under utilized. Vooral Cap vond ik raar. Hulk maar 2 min erin... Black Panther hadden ze waarschijnlijk de populariteit onderschat. Bucky krijgt een nieuwe arm,... vervolgens geen minuut in de film. Was toch iets te veel, maar denk dat het niet veel beter kon. Alleen Cap had echt wel wat meer tijd mogen hebben. Ik laat Hawkeye en Antmang er even buiten want vond hun reden om eruit te blijven wel realistisch.

Neemt niet weg dat ik het een toffe film vond he. Maar Cap is sowieso na Spidey mn favo.

En als een DC megafan vind ik het jammer ja. Maar niks aan te doen. Totaal geen plan daar, allemaal rare film projecten starten waar geen regisseur zich aan wil branden. Harley Quinn bij de Birds of Prey? Bruh...

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Doelde met zeer succesvol op de fan receptie en de omzet.

Ik vind het ook jammer van DC, maar die hebben het inderdaad echt compleet aan zichzelf te danken.

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  13. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Nooit gezien, maar Peter Weir, Ed harris en Jim Sturgess zijn wel drie baasjes. Laatst ook Kodachrome gezien op Netflix met Edje Harris. Ook een aanrader. Houd van dat soort films.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Holy shit, Infinity War heeft bijna evenveel opgebracht in EEN weekend als Justice League in totaal. En Infinity War is nog niet te zien in China.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Voor degene die nog een aardige, beetje vader achtige kant van Josh ''Thanos'' Brolin willen zien om even bij te komen van Infinity War. ''Only the Brave'' over een stel brandweermannen in de VS die bosbranden bestrijden. Zitten een aantal sterke rollen in, tikkeltje Amerikaans, maar niet te overdreven.

Film wordt steeds beter naarmate je hem verder kijkt. Enige minpunt is dat ik nergens een Blu Ray of 4K schijfje in Nederland kan vinden op een betrouwbare site met goede levering. Fucking BOL vraagt 30 euro voor de DVD. :F:

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Infinity War is geen film waarbij de "heroes" moeten shinen ... deze film gaat over Thanos.

Steve Rogers is sinds Civil War voor zichzelf bezig. Nu het universum bedreigd word komt hij terug. Kreeg genoeg screentime. Echter vond ik het prima dat hij niet centraal stond, hij is ook niet gelijk betrokken in het conflict. Dat gebeurd pas als Vision gepakt word.

De Hulk. Tja, die word gewoon even geowned. Wil ook niet meer tevoorschijn komen ... leek me duidelijk. Die heeft een zwaar pak rammel gekregen =/= ego naar de klote.

Laatst bewerkt: 1 mei 2018
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Film had gewoon 5 uur moeten duren.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Godverdomme Nukem ... ben het 'n keer met je eens.

Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ben geneigd om gewoon eens te kijken wat de hype nou is.

20. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.975
    Moet je wel verplicht eerst alle andere films zien. Anders mag je niet eens binnen

Fiasco en Tyrant vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina