Wijven moeten niet zo zeiken, alsof ze het niet stiekem leuk vonden toen Morgan Freeman een foute flirterige opmerking maakte.
Dat zijn wel de beste reacties als vrouwen iemand betichten van aanranding. Wijven moeten niet zo zeiken. Trots op jullie. Desalniettemin. Morgan Freeman -> free pass.
En dan afvragen waarom xbw steeds minder druk word bezocht. Maarja zoals mod flavourlicious zegt: gewoon zn gang laten gaan dan lost het zichzelf wel op.
Recka has gone off the deep end de laatste tijd. Tis niet leuk meer om te zien. Beetje last van plaatsvervangende schaamte. Treurig eigenlijk...
Is natuurlijk overdreven, maar ik ben wel van mening dat mensen over het algemeen minder moeten zeuren. Het is gvd 2018, als iemand tof doet tegen je als vrouw dan doe je toch gewoon tof terug?
Ik heb ooit een meid op d'r kont getikt, kreeg een klap in m'n gezicht terug. Les geleerd, nooit meer gedaan.
Ik zou nog wel een stapje verder gaan in mijn uitspraken rond die serie films. Kort: Ze zijn gewoon kut. On topic: Zijn er ook mensen die al een beetje een 4K collectie films aan het opbouwen zijn? Heeft er misschien iemand een idee of de 4K uitvoering van Independence Day I een beetje te doen is? Ik zit er over na te denken die te halen, misschien samen met The Patriot, maar beide zijn nog behoorlijk duur bij BOL of hebben een langere levertijd zoals Independence Day.
Er is niets mis met hersenloze films met 'splosions en CGI fuck fest ... soms is dat wel eens fijn ... maar 6 films met dezelfde bullshit en een DORA plot begon snel te vervelen