1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jammer dat Mufasa doodgaat alleen in deel 2
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jurassic World 2

    Irritatie.

    De eerste scene is leuk, al hoeft die Mosasaurus gewoon niet van mij maar goed. En hoezo leeft die nog?

    Dan gaan we naar het park. Zucht, WAAROM gaat die technerd mee. En nog erger: WAAROM gaat hij niet dood? Als dat joch op het eiland was doodgegaan (liefst toen ze opgesloten zaten met die lava dino), dan had ik al veel meer respect gehad voor deze film. Maar nee, laten we zo'n kneusje lekker leven op een eiland met dodelijke wezens en schietgrage smokkelaars.

    Dus ja, dat is al kut. Dan gaat het hele eiland naar de tyfus, alle dino's dood die ik ooit tof vond + het eiland waar m'n Jurassic Park voorliefde is begonnen. Zucht.

    En dan vliegt de film opeens hard uit de bocht. Wtf, alles speelt zich af in een landhuis. Rot op joh, totaal niet spannend ook want je weet dat de hoofdpersonen toch niet doodgaan. En waarom nou weer zo'n meisje, oprotten met kinderen. Oja, dat is trouwens een kloon. Jurassic Park.

    Vervolgens aan het einde breken 11 soorten uit en doen ze alsof de wereld vergaat, alsof die dino's niet zo gevonden en neergemaaid kunnen worden.

    Wat een verkrachting.
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hereditary

    Slow burn drama-horror film zonder jump-scares, vergelijkbaar met The Witch. Een familie drama met een horror twist.

    Aanrader.

    9/10
     
    Scarlett vindt dit leuk.
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Heb me wel kunnen vermaken met Jurassic World. Veel clichés en verhaal alles behalve sterk. Actie is lekker en film kijkt gewoon lekker weg. Einde natuurlijk weer link voor volgende film.

    Eerste scène wel veruit het tofst en spannends qua opbouw. Van mij mogen ze wel eens met een donkere meer thriller/ horror achtige JW komen ipv over de top actie. Leent zich de film prima voor.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nog maar te zwijgen over de plotholes in JW, zeker met betrekking tot die opa en Richard Hammond. Ben benieuwd trouwens wat David Attenborough denkt als die ziet hoe ze de rol van Hammond, gespeeld door zijn broer, zo verpest hebben in deze film, voor niets. 8)
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Nogal.
    Het begin van de film begint echt heel goed. Lekker "moody". Daarna is het echt dikke bagger. Fucking vreselijk.
    Waarom kunnen ze niet gewoon weer één dinosaurus echt weer eng maken?

    En dat einde. "There like me" .. rot op man stomme kut kloon dat je d'r rondloopt.

    Het liefst zie ik dat ze die dino's weer inladen en op een ander eiland plempen. Maak even een nieuwe T-Rex, zorg dat er 2 achter de hoofdpersonen aanzitten en klaar. Maak er gewoon weer iets spannends van. Want ik heb echt niets met die nieuwe dino's die ze uit hun reet trekken.

    Ik bedoel; een Indoor Raptor? Really?
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Thoroughbreds 8/10

    Verrassend interessant. Vanaf het begin af aan geboeid. Hier en daar wel wat plotholes, maar als je dat door de vingers kan zien hou je een zeer eigenaardig kijkje in de vriendschap van twee rijke tienermeiden erop na met heerlijk acteerwerk.

    Die main character (anya Taylor Joy) is overigens van Split en The Witch zie ik nu. Daar herkende ik haar dus van.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2018
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Terminator 2 : Judgement Day

    Godverdomme, wat blijft deze film toch goed. Zelfs na 27 jaar komt alles nog prima over.

    ... stiekem wel benieuwd naar Terminator "3" ... dus het echte vervolg.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Alles daarna niet aan beginnen, dus ook niet 3. ;)

    Nee, serieus, gewoon kut, al die films na 2. 8)
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je weet dat James Cameron samen met Tim Miller een sequel maakt op Judgement Day, right? Alles na 2 is nu non-canon en niet van belang meer.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat wist ik nog niet, maar ik hou toch een beetje mijn hart vast omdat een gemiddelde film, zeker bij series, tijdens het CGI tijdperk in Hollywood steeds minder is geworden.

    Het moet minstens zo goed zijn als T2, nauwelijks CGI en hetzelfde soort script als de 1e 2 films. Sommige film series zijn gewoon compleet verneukt, zoals ze met Jurassic Park hebben gedaan, Independence Day wat totaal overbodig was, talloze hersenloze remakes van klassieke horror franchises en dan kan je nog wel even door gaan denk ik.

    Ik wil gewoon dat bepaalde films en film series weer net zo goed worden als van voor het echte CGI tijdperk, waarbij het verhaal veel meer een rol speelt dan de effecten. Shit is legit beter dan meer CGI crap.
     
  12. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Afgelopen donderdag ook naartoe geweest. Idd een aanrader!
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zit sinds tijden weer eens naar Interstellar te kijken. Die shit op Miller zijn planeet, waar ik nu ben, echt zo goed. Spanning als een malle, muziek subliem, acteren uitstekend, onbegrijpelijk dat deze film geen scala aan grote prijzen heeft gewonnen.

    Het enige wat ik niet echt begrijp is het plot. Ik zie het wel, beleef het wel, maar snap er eigenlijks weinig van. 2001 schijnt nog moeilijker te begrijpen te zijn, deze film juist een stuk makkelijker.

    Zou iemand het misschien in een spoiler willen uitleggen??? Ik weet wel dat Nolan het laatste half uur echt los gaat, maar ik wil het totaal plaatje graag snappen. Vond het zelf best wel moeilijk te volgen allemaal. =(
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Het speelt zich allemaal af in een droom.
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Jurassic World. Tergend slechte momentjes included maar voor de actie toch wel oké 7/10.
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Jurassic World 2.

    De film had halverwege al mogen eindigen.
    2e deel van de film was matig.

    Ik vind persoonlijk JP films zonder de autentieke
    Eilanden geen fluit aan.

    De reeks is al weer toe aan een lange break.
    6/10
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2018
    B Tender vindt dit leuk.
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Maarre over JW 2.

    De dino's zogenaamd uitsterven, maar wat is er dan gebeurd met Eiland B van Lost World?
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Blijkbaar is dat op de website uitgelegd... juist, op een website.

    Site B is leeggehaald om zo de populatie op het park te vullen. Dus daar zit niets meer... wat wel vreemd is. Zeker gezien er in The Lost World 3 T-Rexes waren en op datzelfde eiland een Spinosaurus rondloopt. Maargoed ...
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2018
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Welke site heb je die info van?
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    https://jurassicoutpost.com/jurassi...ite-answers-questions-creating-new-mysteries/

    Is tijdens Jurassic World en tussen JW en JW:FK een viral website gestart om zo langzaamaan informatie te geven over Fallen Kingdom zelf.
    Isla Sorna is leeggehaald door Masrani om zo de populatie aan te vullen op Isla Nublar...

    [​IMG]

    Goed, echt 100% zeker weet je het natuurlijk nooit en het zou zomaar eens kunnen dat er nog dino's rondlopen op dat eiland.
    Volgens de officiële viral site is Site-B echter "leeg".
     
    RaouLioo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina