Jurassic World 2
Irritatie.
De eerste scene is leuk, al hoeft die Mosasaurus gewoon niet van mij maar goed. En hoezo leeft die nog?
Dan gaan we naar het park. Zucht, WAAROM gaat die technerd mee. En nog erger: WAAROM gaat hij niet dood? Als dat joch op het eiland was doodgegaan (liefst toen ze opgesloten zaten met die lava dino), dan had ik al veel meer respect gehad voor deze film. Maar nee, laten we zo'n kneusje lekker leven op een eiland met dodelijke wezens en schietgrage smokkelaars.
Dus ja, dat is al kut. Dan gaat het hele eiland naar de tyfus, alle dino's dood die ik ooit tof vond + het eiland waar m'n Jurassic Park voorliefde is begonnen. Zucht.
En dan vliegt de film opeens hard uit de bocht. Wtf, alles speelt zich af in een landhuis. Rot op joh, totaal niet spannend ook want je weet dat de hoofdpersonen toch niet doodgaan. En waarom nou weer zo'n meisje, oprotten met kinderen. Oja, dat is trouwens een kloon. Jurassic Park.
Vervolgens aan het einde breken 11 soorten uit en doen ze alsof de wereld vergaat, alsof die dino's niet zo gevonden en neergemaaid kunnen worden.
Wat een verkrachting.