Precies Maargoed, het boek (Jurassic Park) geeft ook aan dat het eiland draait op de geothermische energie van de vulkaan zelf.
Na het zien van de film vind ik het persoonlijk niet erg dat er spoilers vrij open staan. Het is gewoon behoeden voor een zware deceptie.
Ahjoh het is gewoon een lekker wegkijkfilmpie. Wie heeft er nu nog verwachtingen van Jurassic Park? In een serie van wat, 5 films? Is er letterlijk 1 goed te noemen. Daarnaast: spoiler tags zijn er, kleine moeite om ze te gebruiken.
Fox accepted Disney's massive $71.3 billion offer in cash and stock to buy the company, The Wall Street Journal reports.
Guilty Pleasure: The film @Rampage met ''The Rock'' is toch leuker dan verwacht als je door alle shit heen prikt.
Dat is altijd de stille hoop met dat soort films. Dat ze stiekem toch gaaf zijn. Mooi man. Ben benieuwd. Check hem wel als hij op Netflix komt of zo.
Soort van Godzilla, maar dan grappiger en soms beter dan het verhaal uit 2014. Check Ready Player One ook, die heb ik een paar dagen geleden gezien. Zoveel nostalgie kan je hart haast niet aan.
The Tale 8,5/10 Heftig persoonlijk verhaal van de debuterende Jennifer Fox. Interessant gebracht en uitstekende acteerprestatie maken dit toch wel een verrassend goede film
Trailer gezien. Het ziet er een beetje uit als een soort van art house film. Misschien dat ik hem ooit nog wel eens ga zien, maar kan persoonlijk niet zo goed tegen drama films. Als ik hem ga zien, dan doe ik het vooral voor Ellen Burstyn, al ze wel een kleinere rol hebben in The Tale. Vond haar goed in Interstellar, voor wat het waard is, maar ook in Draft Day. De chemie daar tussen haar en Costner was ook erg goed. Keep em coming trouwens MM, waardeer je input in dit topic.
Afgelopen weekend naar Jurassic Park Fallen Kingdom geweest, buiten dat de film niet best was, zat de zaal vol met kinderen.. Maar echt jonge kinderen ook. Die werden helemaal enthousiast hoe dapper dat meisje wel niet was. Dacht eerst dat we in de zaal waren gelopen waar ze Incredibles 2 gingen draaien.
Rampage uitgezien. Shit is echt hilarisch slecht, vooral de ''slechten'' zijn van een bedroevend laag niveau. Zit wel wat humor in, sommige shots zijn echt ziek, maar overal hele twijfelachtige film. Het beste de film te kijken wanneer je al het één en ander aan bier op hebt. Aan de andere kant begin je toch wel een beetje moe te worden van The Rock en zijn filmkeuzes. Die shit met die wolkenkrabber gaat ook weer teveel worden. Deze film zelf een 5.5/10.
Man. Had je je vorige comment na 5min van de film gepost .volgende keer verwacht ik na elk half uur een review