Ook gezien en viel me ook reuze mee, al had het wel een stuk bloederiger gemogen. Kan me een comic van vroeger herinneren met Carnage erbij waarbij ze de halve stad verslonden zo ongeveer. Beetje generieke bad guy in deze film trouwens, maar de relatie tussen Brock en Venom is leuk gedaan. Toen ik Stan Lee zag trouwens was het wel even slikken na al die jaren van cameo's. Maar goed, film was prima en Lee is 95 geworden.
Ik ging er zonder verwachtingen in en heb me vermaakt met de film. In het begin had ik een beetje de angst dat het niets zou worden, maar gewoon goed vermaak!
Precies. Beetje mix tussen Lord of the Rings, Terminator, Star Wars, 101 dalmatiers, Harry Potter, Matrix en Game of Thrones.
Ik vond het ook een toffe film! Goed gedaan. Dikke entertainment. Weet alleen niet wat je bedoelt met Pitbull moment.
Als ze het origineel hadden gebruikt was dat echt geniaal geweest, nu was het pure cringe. Gemiste kans.
Aquaman. Superb vermaak. Het is dat Avengers Infinity War net nog even sterker was, maar deze was verdraaid goed.
Gister Widows gezien. Daar had ik ook echt zin in. Goede cast, goede regisseur, promising verhaal. WAT EEN KUTFILM. Nouja, niet kut, maar fuck wat matig.
Haha, ja het is een wat suffe film he. Doet van alles, maar niks echt goed. Geen vette actie, geen mooi drama, geen interessant verhaal. Niks.
Aquaman was wel gezellig. EDOCH. Die zand-grot-italie(tot de explosie)-scenes waren echt helemaal kut man. HOU OP. Verder gewoon goed. Die rooie is wel lekker trouwens. Is dat nou meid die tikke heeft gehad van Johnny Depp?