About Time Mooie film! Erg sterk begin, wat een klein beetje wegzakt halverwege om op het eind van de film weer het hoge niveau te pakken. Als je nog een leuke romantische film zoekt om met (of zonder) je chick te kijken, zeker een aanrader! 8/10
Bad Grandpa gekeken. Eigenlijk een lange versie van Bernidorm Bastards met een flinterdun verhaal, maar toch wel gelachen. De combinatie van Knoxville en dat jochie is erg leuk gedaan.
idd een dikke film vooral dat stuk tussen de rotsen auww auww Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Lone Survivor "The most extraordinary war film since Saving Private Ryan" Kan ik me wel in vinden. Echt hele toffe film.
Ja normaliter kijk ik enkel 720p maar dit was een BR rip. 480p geloof ik. Maar na al die goede critics moest ik wel even kijken
Ik heb zelfs nog wel een link met goede Nederlandse ondertiteling mocht je die willen hebben. Ik stuur dan wel even een PM.
The Human Race Een geinig concept, die beter uitgewerkt had kunnen worden. Uiteindelijk is het gewoon een vorm van Battle Royale. Het einde is wat suf en er had best wat meer verhaal in gemogen. Nu krijg je van enkele deelnemers een soort history te zien en vervolgens wordt je in de race gedropt, zonder het motief van de race te weten. Had dus meer uitgehaald kunnen worden, maar desondanks vermakelijk kijkvoer om eens te zien.
The Secret Life of Walter Mitty Vermakelijke film waar weinig hersenkracht voor nodig is. Ben Stiller speelt wel sterk en de transitie van kantoorklerk naar mega-avonturier gaat op een meer natuurlijke wijze dan in de laatste Tomb Raider game. 7,8/10 (vond 7,5 net te weinig en een 8 net te hoog )
The World's End Dit moet toch wel een van de allerslechtste films zijn die ik ooit gezien heb. Wat een afgrijselijke kak. Hoe kan iemand dit positief waarderen?