Maakt niet uit. Feit blijft dat ze al hebben aangekondigd. Is ook een van de kritiekpunten van IW die veel mensen hebben . Moeten de "echte fans" het maar voor lief nemen dat de impact van de decimation minder is omdat het gros het nieuws niet volgt. Of nog langer op een trailer wachten. Mij doet het nu verder niks dat die trailer voor Endgame wordt uitgebracht. Spoilt niks Daarnaast heeft Sony denk ik lak aan of ze nu die trailer laten zien voor Endgame, het is hun film en hun geld uiteindelijk. Ze hebben in ieder geval de jaartallen verborgen uit het paspoort
Die versie van Ghostbusters was niet heel slecht ... kon beter.. dat zeker. Never gonna happen. Weet niet hoevaak Murray al heeft aangegeven dat niet te willen
Nee, sequels wel ... maar die retconnen de halve meuk .. dus houd het wel op de prequels. Goed punt! Thanks.
Haha, same here. Nouja, ik ga er nog wel heen. Creed II Voor het overkoepelende verhaal hoef je niet heen te gaan, dat is de standaardformule. Ik vond het echter toch wel een redelijk goede film. Het is meer een karakterschets van Adonis Creed (en een stukje Rocky) dan het eerste deel. Audiovisueel vond ik de film in ieder geval net zo sterk als zijn voorganger.
Natuurlijk wel heen voor de standaardformule. Dat is wat je wilt zien in een Rocky/Creed film... Ze hebben een keer afgeweken en dat was pas gaar. (Rocky V)
Ik bedoelde het meer als: Je hoeft niet een heel geniaal uitgewerkt verhaal te verwachten. Maar dat hoeft ook niet voor dergelijke films.
Sportfilms maken lijkt me ook vreselijk lastig, want uiteindelijk komt het toch neer op winnen of verliezen. Je kan niet veel kanten op, waardoor het al snel voorspebaar wordt.