1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Lol 8) Blijft altijd een subjectieve zaak natuurlijk. En ja, ik vond het ook een zaad film... Alsof je enorme zit te kakken, je omdraait, en ziet dat er slechts een klein dropstaafje in de pot ligt... Maar allerslechtste film? Nuh, daarvoor is er genoeg anders slechts uitgebracht. Komt imo nergens ook maar in de buurt van de heerlijke Shaun of the Dead en Hot Fuzz, wat de teleurstelling alleen maar groter maakte =(
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, dit was echt FUCKING slecht. Het is niet grappig, die hoofdrolspeler is DRAMATISCH, het verhaal (of wat voor een verhaal door moet gaan) slaat werkelijk helemaal nergens op en zou door een kleuter nog weggelachen worden zo infantiel is 't. In het begin dacht ik nog dat het ergens toe ging leiden ofzo, maar het slaat gewoon he-le-maal nergens op.

    Als je hier om kunt lachen ben je zo stoned als een garnaal of heb je uren zonder zuurstof gezeten bij je geboorte.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2014
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Wat vond je van de eerdere delen?
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Er zijn eerdere delen? Bedankt voor de waarschuwing.
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Zoals ik in mijn post al zei, Shaun of the Dead en Hot Fuzz (The World End voltooide dit drieluik helaas vrij treurig) zijn de spirituele voorgangers. Zou die absoluut proberen want dat zijn echt hele toffe films :thumbs: Voor Shaun of the Dead is zeker de moeite waard!
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Grandioos gelachen. Die scene in die auto, met die gast uit Underworld, Nighy heet die geloof ik, vond ik geniaal. Krijgt die dan niet een hartaanval ofzo? Hoe Shaun in die auto reageert op dingen vond ik prachtig.

    Hott Fuzz nu maar even downloaden dan. :9
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Mud (2012)

    Bizar hoge score op RottenTomatoes en op papier een hele toffe film. Speelt zich af in Arkansas, lekker hillbilly, waar 2 jonge gastjes een voortvluchtige man ontdekken. Helaas klinkt het wel iets spannender dan het is, mede dankzij het vrije lage tempo van de film. Vooral de eerste helft vond ik vrij tegenvallen. Richting het einde wordt de spanning wel opgevoerd en is er wat actie, maar ik had steeds het idee dat er wel iets meer kon worden uitgehaald. Vooral de sfeer had van mij wel iets duisterder geworden. Er zit niet heel veel muziek in, wellicht dat men dan een soort Deliverance of Southern Comfort.
    Toch uiteindelijk wel een toffe film hoor, maar had beter kunnen zijn.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Net Wolf gekeken, maar ook al zit het best goed in elkaar vond ik het wat tegenvallen. Niet slecht, maar ook niet geweldig.
     
  9. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Tegenvallen qua wat? Gewoon benieuwd naar. Ik vond hem geweldig.
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Vanavond maar weer is genieten van een Ridley Scott film...

    The Counselor staat op het programma!
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zag hem ook staan. Maar zag toen ook het gemiddelde cijfer..
    Maar ja probeer hem wel binnenkort.
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Viel mij enorm tegen in de bios helaas..

    Sent from my Batmobile
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ga het meemaken ;-)

    Desalniettemin kan ik altijd wel genieten van het specifieke Scott camerawerk.
     
  14. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Misschien als je het boek gelezen hebt, dat het dan wat tegenvalt.

    Dat was bij mij het geval.
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Over Wolf of Wallstreet. Hoorde gisteren bij SerieKings (van GameKings) dat het een waargebeurd verhaal is en dat die Jordan Belfort mee heeft geschreven en verdiend aan de film en als hoogtepunt had hij zelfs een klein rolletje. (Op het eind wanneer Di Caprio wordt aangekondigd, die man is Belfort). Vind het echt te schandalig voor woorden. De verheerlijking vond ik al discutabel, maar daadwerkelijk een rol geven is echt een schande.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Hoezo? Hij heeft het boek geschreven en heeft de filmrechten uiteindelijk verkocht.
     
  17. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Jordan verdient er aan? Dacht dat ik Jort Kelder bij DWDD hoorde zeggen dat hij er geen cent van wilde zien.
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Zoals ze zeiden bij SerieKings: Duizenden mensen in de middenklasse moeten bedelen om te kunnen eten door Belfort en dan zien ze een verheerlijking van zo'n figuur wat al redelijk ver gaat en dan komt deze crimineel ook nog eens in beeld.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ender's game

    Het enige positieve wat ik over deze film kan zeggen is dat de Battle room scenes visueel goed gedaan waren.

    Voor de rest is het de meest waardeloze boekverfilming waar ik ooit naar uit gekeken heb en ik stel voor dat Gavin Hood als eindverantwoordelijke live op Youtube seppuku pleegt ter compensatie van al het leed van de fans van de boeken die dit gedrocht gaan kijken.

    -1/10
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Hij heeft de film rechten verkocht aan Leo dus dat levert geld op. En zijn boekverkopen.

    Daarnaast is het ook zo dat hij nog geld moet terug betalen.. Maar volgens mij loopt dat redelijk soepel. Hij heeft iig nu wederom een aardig leven.

    Ik vrees dat als die duizenden mensen hetzelfde talent hadden als Belfort er duizenden mensen hetzelfde zouden hebben gedaan.

    Sterker nog, uiteindelijk is het ook deels de greed van die kopers dat ze nu in de positie zitten.
     

Deel Deze Pagina