Januari Films 1. The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (Peter Jackson, 2001) :: 7.5 2. The Lord of the Rings: The Two Towers (Peter Jackson, 2002) :: 8.5 3. The Lord of the Rings: The Return of the King (Peter Jackson, 200 :: 9.0 4. Elysium (Neill Blomkamp, 201 :: 5.0 5. Il buono, il brutto, il cattivo. (Sergio Leone, 1966) :: 9.2 6. Prisoners (Denis Villeneuve, 201 :: 8.0 7. Captain America: The First Avenger (Joe Johnston, 2011) :: 6.0 8. Captain Phillips (Paul Greengrass, 201 :: 8.0 9. All Is Lost (J.C. Chandor, 201 :: 3.0 10. The Wolf of Wall Street (Martin Scorsese, 201 :: 10.0 11. Oblivion (Joseph Kosinski, 201 :: 7.5 12. Lone Survivor (Peter Berg, 201 :: 7.0 13. Snatch. (Guy Ritchie, 2000) :: 7.5 14. Dallas Buyers Club (Jean-Marc Vallée, 201 :: 8.0 15. Her (Spike Jonze, 201 :: 9.5 Series 16. The Office - Seizoen 1 (Ricky Gervais, Stephen Merchant, 2001) :: 8.0 17. The Office - Seizoen 2 (Ricky Gervais, Stephen Merchant, 2001) :: 8.0 Statistieken Totaal 15 films (maandgemiddelde: 15.0) gekeken: - Kort (t/m 20 min.): 0. - Middel (21 t/m 75 min.): 0. - Lang (meer dan 75 min.): 15. Totale speelduur: 2118 min. Aantal films / series herzien: 0. Best beoordeeld: The Wolf of Wall Street (10.0, 1ste dit jaar). Slechtst beoordeeld: All Is Lost (3.0). Media-verdeling 1. 8. 2. 5. 1.
Maar niet zo geniaal als Snatch., die geeft die ook een 7.5? All is Lost ben ik ook benieuwd naar. Hoorde dat het een cinematografisch meesterwerk was.
Als we toch cijfers gaan bekritiseren; hoe kan je Olympus has Fallen in godsnaam een 8.2 geven als the Godfather een 8.4 krijgt (En Mandela een 10?)
Tja, sorry . Ben LoTR gaan kijken na de eerste twee Hobbit-films en vond met het eerste deel niks mis mee, maar misschien wat meer van verwacht. Alsnog (heel schools) een ruime voldoende en afgerond zelfs een goed . Snatch had ik eerst een 7.5 gegeven, maar daarna aangepast naar een 8. Niet doorgekomen blijkbaar . En All is Lost, dat moet je echt zelf beoordelen. Aan mijn cijfer te zien is wel duidelijk wat ik er van vond, maar er zijn ook veel mensen die hem geweldig vonden.
Vet chill. Ik zei al van ik wil helemaal niet hier naar heen, toen ging er een steekje los bij m'n mentor, zei die dat ik anders van de opleiding word getrapt Account manager Jr niveau 3. Zwaar kut, wat er komen nog meer van zulke Onbenullige dingen.
Omdat ik niet kijk naar wat de menigte vindt maar naar wat ik vind... Oke, The Godfather mag misschien iets hoger uitvallen ivm Olympus has Fallen, al vond ik dat 1 vd betere actiefilms van vorig jaar. Ik hou van biografsiche films. Mandela een 10 omdat alles klopte, ik vind sowieso dat zulke films gewoon verplicht op school gekeken moeten worden. The Kings Speech krijgt van mij ook een 9.
http://variety.com/2014/film/news/j...batman-jeremy-irons-set-as-alfred-1201079902/ Jesse Eisenberg (Social Network) gaat dus Lex Luthor spelen. Had ik niet verwacht. Maar ze gaan dus voor een jonge Luthor, ook leuk. Ben benieuwd. Jeremy Irons lijkt me prima.
Christian Bale & Michael Caine ownen Affleck & Irons zó hard, man .. Wordt gewoon echt kut denk ik ivm de Dark Knight trilogie.
Vond je Bale als Batman zo goed dan? Weet niet hoor... Ik heb best wel vertrouwen in Affleck eigenlijk. En Irons is ook een heel goede acteur. Het grootste probleem wordt denk ik Bale en Caine vergeten, of in ieder geval uit je hoofd zetten wanneer je naar de nieuwe film kijkt.
Ik vond Bale als Wayne & Batman echt top ja, toevallig van de week weer de trilogie gekeken en blijven toch een van mijn favoriete films. En ik vind Affleck weer helemaal niks, zelfs in films waarin hij nog best goed speelt.
Ik heb zowaar nog wat gekeken deze maand. Januari Films 1. The Wolf of Wall Street (Martin Scorsese, 201 :: 8.0 2. Wall Street (Oliver Stone, 1987) :: 6.5 3. The Matrix Revolutions (Andy Wachowski, Lana Wachowski, 200 :: 5.0 Series 4. Sherlock - Seizoen 3 (Mark Gatiss, Steven Moffat, 2010) :: 8.0 5. The Sopranos - Seizoen 6 (David Chase, 1999) :: 8.5