Knives Out was een prima film. Interessante karakters, leuke dialogen en mooi gevonden plottwists. Niccu, zoals de jeugd dat noemt.
Jezus christus ik check nu 20min 6 Underground en letterlijk elk Michael Bay cliche heeft al de revue gepasseerd. FUCKING LOVE IT
Godverdomme kom er nu pas serieus achter dat ik die baby ergens moet droppen voordat ik een film op mn/ons gemakkie kunnen kijken. Echt, hoe leven mensen met babies fml
Nice. Mocht je naar ROS gaan in IMAX, krijg je een 6 (!) min durende proloog van Tenet te zien die teringdik was. In IMAX geschoten. Ik zat oprecht op het puntje van m'n stoel. Dus koop het ticket daarvoor, en loop daarna weg bij ROS. Want dat is verspilling van je tijd.
Haha ... ja, true. Dan had The Last Jedi de fan-base niet in 2'en moeten splijten denk ik? Iedereen ziet de films graag anders eindigen/gaan. Episode 9 was pure damage control. Sommige dingen werkten, andere weer niet. Ik had veel liever een sequel-trilogy gezien die gewoon over Luke/Han/Leia ging. Maargoed ...
Ach, met 1 t/m 6 had je tenminste een verhaal wat verteld werd. Met 7 t/m 9 heb ik nooit echt het idee gehad dat er een "groter" verhaal achter zat. "We doen maar 'n dotje" ... zoiets. Ben blij dat de hele saga nu voorbij is en we, hopelijk, wat andere dingen gaan zien. Alhoewel ik een donker bruin vermoeden heb dat Episode X aangekondigd gaat worden in 2026. EDIT Er komen nu trouwens wel steeds meer berichten naar buiten over een "very troubled/difficult production" m.b.t 9.
Die is je geld waarschijnlijk wel waard, dus waar voor je geld zie ik gelijk aan een besparing. Alsnog dus een goed advies.