13 Hours in Benghazi is niet verkeerd hoor. Soms erg Patriottisch, maar film kijkt goed en heeft een redelijk tempo. Plus gast van The Office. Heb hem persoonlijk zelfs in mijn collectie opgenomen. Imo beste film van Bay in jaren, Bay stijl dan en en dat meen ik echt.
Kom net terug van de bios.. Ook heel erg genoten van 1917. Wel compleet anders dan Saving Private Ryan in mijn ogen, maar minimaal van dezelfde kwaliteit. Zeker een aanrader!
Once Upon A Time In Hollywood was echt heeeel boring en matig of ligt dat aan mij? Buiten gewoon algemene sfeer en setting deed het me allemaal niet zoveel, niet perse bijzonder dialoog op level van Tarantino en DiCaprio en Pitt waren gewoon DiCaprio en Pitt. Was een beetje een nietszeggende 3 uur durende zit.
JA. EN RUMOURS GAAN DAT CGI PAUL WALKER ER WEER IN ZIT EN.. WSS AFTERCREDIT SCENE MET MOTHAFOKKING KEANU REEVES DAN FAST10 MET CENA, REEVES, THE ROCK BACK, STATHAM, IEDEREEN LETSGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Je gaat toch wel weer kijken wedden. Beetje miepen altijd. Maar toch naar bios gaan.