Gast, lag er om 21.00 uur in. Prima tijd om dan om 5:15 op te staan. Beter dan de nacht en ochtend door gamen. Ik lig er altijd voor 0.00 in ouwe zeikerd.
Ik wou dat ik dat kon. Ookal lig ik er om 21u in, never dat t me lukt om 5:15 op te staan. Respect voor de morningpeople
Ik heb het ook in gedeelte moeten oefenen. Heel erg wennen, maar dan heb je wel wat. Ik loop mede door mijn ritme ook grotere afstanden. Werk een beetje aan mijn conditie en zorg wel een dat ik moe word. Beetje off topic, dus zullen we het hierbij laten?
Vin Diesel kijkt als je vriendin wanneer je ‘s nachts pas thuiskomt terwijl je om 10u appte dat je zo naar huis komt.
Haha shit. Heb de trailer niet uitgezien. Helen Mirren, all time low voor haar. En volgas over een touwbrug met een auto's en stuk of wat inzittenden die instort. Sodemieter op, echt!
Al 9 of 10 keer dezelfde corny ass oneliners horen en steeds dezelfde debiele stunts word ik wel echt verdrietig van hoor. Christus wat een armoede. Ga hem wel kijken, maar toch. Mijn hart bloed.
Kids See Ghosts Maar wat is dit voor onzin. Eerst die instortende touwbrug waar ze overheen rijden en daarna nog even je auto op magische wijze aan een touw binden en dan naar de overkant slingeren. Vergeleken met dit is het Marvel universum realistisch.
I CAN STILL FEEL THE LOVEEEEEE TATATATATTATA Besef gewoon een trailer van bijna 4 minuten, hele film bye.