Dit weekend King of Staten Island gezien. Beetje 13 in dozijn film. Hoofdrolspeler vind ik irritant. Overall wel ok.
The Dark Knight in 4DX in Pathe gezien. Wtf is dat 4DX kut zeg, whaha. Eerste kwartier alleen maar stuk gegaan. Blij dat ik het deed bij een film die ik toch kan dromen. Die luchtscheetjes bij je hoofd elke keer as er geschoten wordt, hou op hoor
Ja helemaal eens man. Echt helemaal niks. Die kutstoelen die ook heen en weer gaan terwijl je een film probeert te kijken. Wat een onzin.
Oja die was ook top inderdaad. Sowieso zaten die stoelen vrij oncomfortabel, had na 2 uur echt een houten reet.
Gewoon flat idd, met veel idioterie eromheen. Kwam zelfs rook in de zaal toen het ziekenhuis ontplofte.
Greyhound. Wat een matig tot slechte film is dat. Puur Tom Hanks fan service. 5/10 Gisteren begonnen aan The Old Guard en bevalt me wel redelijk.
https://www.volkskrant.nl/cultuur-m...ar-na-dato-lovende-kritieken-krijgt~b2ef91c6/ Interessant artikel over Starship Troopers en hoe het 23 jaar na dato de loftrompet krijgt. Als je het leest, merk je ook dat het best wel een actuele film is. Fijn artikel om te lezen.
Ad Astra was even van m'n radar gevallen. Sowieso moet ik nog heel veel films inhalen. Is het omdat ik al een hele tijd frequent geen films meer heb gezien dat ik deze zo dope vind? Gatverdamme wat was dit smerig vet zeg. 9