1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Vreemd dat jullie deel 1 beter vonden. Dit was toch veel meer verhaal dan deel 1? Ik vond het juist een pluspunt dat er minder actie inzat, de dialogen waren ronduit prima tot hoogdstaand, en daarbij is het morale dilemma wat in de film verwerkt zit goed uitgewerkt. Vond Catching Fire een van de betere films dit jaar. Enige kritiek is de cliffhanger, maarja dat heb je bij alle verfilmingen die meerdere boeken bestrijken, daar is gewoon niets aan te doen. Dat is hetzelfde als kritiek hebben op 24 omdat elk einde ook weer een open einde had/cliffhanger. Bijna elke serie tegenwoordig heeft een cliffhanger aan het einde van een aflevering, hebben jullie daar ook kritiek op? De hele bedoeling van een cliffhanger is dat de spanning nog meer wordt opgebouwd, en dat deed het wel.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2014
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wow.... een van de betere films van dit jaar? Wat een shit jaar dan! 8)
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hobbit 2 gezien en mijn reactie: meh. De LOTR films heb ik jaren geleden gezien, maar ik herinner me een totaal ander soort film. Niet met elkaar te vergelijken. The Hobbit 2 is gewoon puur en alleen special effects en langdradige scènes..
    Een uur lang zitten Bilbo en die draak verstoppertje te spelen.. een uur lang?!

    Daarnaast had ik ook dat ik na twee uur film even op m'n horloge keek en schrok, want ik had totaal niet het idee dat er al twee uren voorbij waren.
    Wat er tot dan toe gebeurd was, kon in max. drie zinnen beschreven worden.

    Ik vond er niet veel aan. Weinig verhaal, langdradige scènes, te veel special effects, 3D en lame einde. Miste een beetje scènes waarbij je op het puntje van je stoel zat. De scènes díe tof waren..
    op het water, bij spinnen en in dat waterdorp
    duurden allemaal te lang.

    Meh, 6/10. Gewoon omdat de karakters wel tof zijn. Maar voor mijn gevoel was LOTR toch wel een groter verhaal met meer diepgang en minder tijd besteed aan special effects.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Je kent duidelijk het boek ook niet. Hobbit was voor Tolkien ook meer als kinderboek bedoeld. LOTR zijn complete academische studies van gemaakt, zie voor meer informatie eens naar National Geographic. Je moet het inderdaad wel weten dit soort dingen. ;)
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb The Hobbit niet als boek gelezen inderdaad. ;) Maar thanks, verklaart iig waarom het een ander soort film is dan LOTR. Naar deeltje 3 met een ander verwachtingspatroon.. :+

    Wel leuk zo'n kinderboek met pijl en boog schietende-elven, orcs, doden etc. :+
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Deel 3 moet de beste worden, omdat het beste in het boek nog moet komen. Ik zal niet zeggen Charge of the Rohirrim achtige scenes, maar in het boek komt wel iets voor dat LOTR waardig is en hopelijk ook zo gefilmd word. Het staat bekend als:

    Minor spoiler!
    De Slag van de Vijf Legers.

    En echt een kinderboek is het niet nee, maar vergeet niet in wat voor tijd het geschreven was. Hans en Grietje was toen het voor het eerst uit kwam ook bepaald geen sprookje zoals we het nu kennen, net als de Bijbel 800 jaar geleden. :+
     
  7. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Mockingjay komt gewoon in november hoor, en het 4e deel volgend jaar november. En diezelfde cliffhanger zat ook in het boek, dus zo raar is het niet. De laatste 2 delen worden wel meer actie inderdaad.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    The Hungover Games

    1/10

    Zucht waarom ben ik dit gaan kijken:+
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Android Cop
    Wat een bagger... Gewoon niet kijken.
     
  10. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    RIP Philip Seymour Hoffman.

    Vandaag dood gevonden in zijn appartement in New York. =(
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    The Hobbit

    Kan helaas geen beoordeling geven wegens het missen van driekwartier :+.
    Zondagmiddag films zijn echt dodelijk.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Philip Seymour Hoffmann stond bij mij in het rijtje van acteurs waar ik echt een hekel aan heb , desondanks erg sneu en bizar.

    Overigens zat Paul Walker ook bij dat rijtje..

    Brace yourself Shia LaBoeouf.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond het juist een goede acteur. RIP ):

    Verstuurd van mijn GT-I9300 now Free
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    The cause of death is still unknown at this point, however reports are surfacing that he died of a suspected overdose. The actor did struggle with a heroin addiction.
     
  16. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Diep respect voor Hoffman, RIP.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Shitttttttt..... Rust Hoffman.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb ook een hekel aan hem als acteur. Desondanks vind ik het niet sneu, want hij is toch zelf degene die een overdosis neemt. Je moet sowieso geen drugs gebruiken, dus het is zijn eigen schuld.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Poepoe
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Heerlijke redenatie weer :lol:
     

Deel Deze Pagina