https://www.comicbookmovie.com/sci-...os-to-its-star-studded-cast-a179026#gs.i4w4mz Jesus fucking christ, alsof JW2 niet al kut genoeg was.
Thirteen Days (2000) - Even een oude klassieker, voor mij althans. Boeiende film over de Cuba Crisis. Greenwood en Costner, gouden duo, met die gozer die Bobby speelt, verdomd goede cast die man. Geweldig acteerwerk, geloofwaardig scenario en voor die tijd bepaald niet zulke slechte visuals. 2,5 uur ongeveer, maar je bent er zo doorheen. 8/10.
Mwah, toen dat nerd joch niet eens werd gepakt door die dino in dat lab was het al zo goed als kansloos. Vroeger gingen zulke kneusjes nog gewoon dood in JP.
Jurassic World was vet, niets mis mee. Eindelijk een park wat helaas naar de klote ga.... nee, laat maar. Iemand die Fast & Furious de shit vind moet gewoon opgesloten worden.
Teveel sentiment om nee tegen te zeggen. JP 1&2 tientallen keren gezien als kind. Jurassic World was wel oke, maar deel 2 echt afgrijselijk (op de opening na). Al was dat park een paar jaar eerder niet naar z’n tyfus gegaan, dan was het eiland alsnog opgeblazen. Fucking logisch om het bij een actieve vulkaan te bouwen.
Ook ff Knives Out gekeken. Leek me wel tof, beetje Cluedo de game, maar al snel is het helemaal geen whodunnit. Vond de twist ook aller-minst spectaculair hoor jezus. Terwijl ik daar normaliter echt oblivious voor ben. Viel dus beetje tegen.
Soms heb je wel wat aan dat algoritme. De trailer en beelden van de nieuwe Top Gun, maar dan in geil 4K:
Niet goed gezien nog. Zag wel een dochter voorbij komen. Tsja, soms is hij geniaal, soms helemaal niet. Ga het wel even checken. Iets wat je niet moet checken is die nieuwe Halloween film van Adam Sandler. Na 5 min afgezet. Niet te doen.
Vanavond de film Fail Safe gekeken (https://www.imdb.com/title/tt0058083/). Hij is wat trager dan de gemiddelde hedendaagse film maar bleef boeien van begin tot eind. Speelt zich af tegen de achtergrond van de Koude Oorlog en raakt (naast heel veel andere zaken) ook het thema van een maatschappij die steeds afhankelijker van abstracte computers wordt, wat hem denk ik nog altijd relevant en meer dan het kijken waard maakt. Vond je 12 angry men leuk, dan kun je deze wss ook wel waarderen.