Zit weer in WO2 sferen. Afgelopen weekend weer s Saving Private Ryan gecheckt (blijft mooi he), nu weer rewatch Band of Brothers. En ik thank god want ik weet er geen ene fuck meer van dus wederom top genieten. @Yellow 13 KOM DR MAAR IN BUDDY
Dat is echt een goed idee inderdaad. Weet alleen nog dat ik het supervet vond, maar nooit een tweede keer gekeken.
BoB top inderdaad, enige wat ik had is dat ik pas na 6 episodes eindelijk de soldaten niet meer door elkaar haalde.
Hacksaw Ridge. Beetje avonturen film, maar kijkt vrij vlot en waargebeurd ook. Je zou ook Sahara met James Belluci kunnen kijken, vrij oude TV film in WW 2 Afrika, maar zeker de moeite waard. Thin Red Line is ook nog een optie en verder weet ik het zo snel even niet. Edit: The Pacific als serie nog, met Rami Malek o.a.
ik denk dus elke x dat iemand wat nieuws hier heeft gepost for some reason dus heb ik dit inmiddels al 8x geopend en die kutcomment van tyrant gelezen
Ik had dat niet, maar heb nu wel voor niks dit topic geopend, omdat ik alleen maar dit kutcomment van jou te lezen krijg.
Gisteren The Frontrunner gekeken. Was wel ok. Standaard politiek filmpje, waargebeurd. Over de ommekeer van de media dat ze niet alleen losgingen als paparazzi op Hollywoodsterren maar ook op politici.
Meryl Streep is natuurlijk geen Katja Schuurman, maar ze kan heus wel een beetje acteren wanneer ze haar best doet.
Afgelopen week trouwens The Joker gehaald (zat bij Boekenvoordeel in de 2 voor 15 actie), maar eigenlijk moeten we daar gewoon met Bassie een Nederlandse remake van maken natuurlijk ...