Draft Day - speelt Chadwick Boseman ook gewoon even in. Al die tijd door zijn manier van acteren nooit opgevallen.
Na Wonder Woman komen oa ook Dune en Squicide Squad direct naar HBO Max + cinema op release. Owja en ook nog Matrix 4, Kong vs Zilla. https://www.thewrap.com/warner-bros...es-in-theaters-and-on-hbo-max-simultaneously/ WAIT WHAT
Prima hoor. Kan je snel goede kwaliteit ergens anders vinden om te kijken. Ipv nog maanden langer wachten op goede kwaliteit. En als de bioscopen weer volledig open gaan, dan pik ik wel weer een filmpje mee daar. Top Gun ook maar uitstellen imo.
Mixed feelings. Bepaalde films zijn echt gemaakt voor de bios. Die wil je gewoon niet streamen, hoe goed je setup verder ook mag zijn. Verder onvermijdelijk dat andere grote distributeurs wellicht zullen volgend met hetzelfde/zo niet iets ander model en het kan dan ook niet anders zijn dat dit een flinke klap gaat worden voor bioscopen. + Piracy wordt madness. En ook superjanken dat HBO Max nog niet in Nederland is. Optyfen maar Dune en Matrix 4 check ik sws bios, Suicide Squad en Kong vs Zilla ook mits goede reviews.
Ik kan echt geen medelijden hebben met bioscopen, eerlijk gezegd. Kwam er vroeger vrijwel iedere week, maar de laatste jaren dusdanig duur geworden met allemaal extra onzin waarvoor ze willen dat je gaat betalen, dat ik er vaak hoofdschuddend weer naar buitenloop nadat ik even 2-3 minuten heb bekeken wat ze me willen voorschotelen. We hebben hier alleen een Vue in Alkmaar, dus bij bijna iedere film werd/wordt 3D, ATMOS, whatever je door de strot gedouwd, en vaak bij animatiefilms veels te vaak alleen een voorstelling met NLse dub. En voor die 'extraatjes' betaal je dus ook meer, terwijl ik gewoon een film in 2D op een normale manier wil bekijken, geen gezeik, en dat het dan 7-8 euro kost voor een middagvoorstelling, prima, maar te vaak is/was die keuze er dus niet. Als ik in Amsterdam ofzo zou wonen dan zou ik wel zo'n onbeperkt abo nemen op Pathe ofzo, want dan wel gewoon genoeg keus, Arthouse, etc, maar goed, daar woon ik dus niet.
Ik zit ook liever in de bios om van zo'n film te genieten ... maar zoals het nu gaat verwacht ik pas eind 2021 weer 'n dikke movie in de bios te kunnen zien. Goed alternatief dit, dat wel ...
Was Mulan geen 19,- toen dat op Disney+ kwam i.p.v de bioscoop? Vraag me wel af hoe ze dit dan gaan beschermen tegen piracy...