Mario is een italiaan en heeft ook een italiaans accent. Ben dus eigenlijk boos dat er geen italiaanse acteur is gekozen.
Helemaal eens. Als Birdo meedoet moet deze ook door een non-binair persoon of non-cisgender individu worden gespeeld. Ook moeten de Goomba's door een acteur van kleur worden ingesproken.
Gisteren Cash Truck gekeken. Laatste film van Guy Ritchie met Jason Statham. Met deze twee mannen heb je me hoor. Dan ben ik erbij. Dat wil ik zien. Blijkbaar onterecht. Beetje saaie film eigenlijk. Het idee van het verhaal is wel cool, maar daarna gebeurt er niks bijzonders. Geen vette actie, geen gekke teksten, geen onverwachte wendingen, geen mysterieuze sfeer. Gewoon heel basic. Alsof ik een krantenartikel zit te lezen.
Dune gezien. Begrijp wel wat Dyonko bedoelt. Het is bij vlagen erg sfeervol met rustige beelden en rustige, bizarre muziek, maar gelukkig zitten er ook genoeg toffe elementen in. Het is in principe een hele mooie intro naar een episch verhaal. Met net genoeg epische elementen om het interessant te houden. Maar wat betref het laatste was het echt nipt voldoende. Dus ik ben positief, maar met name vanwege de opbouw naar een potentieel mooi iets. @Reckuuza
nou die dikke sandworm van mij krijgt volle bewegingsvrijheid want a.s. woensdag ga ik r s ff lkkr goed voor zitttwn joejoe