Is ook niet te zien op de beelden, maar dat is naar voren gekomen uit verklaringen van mensen die om hen heen naar wat ik begreep.
Will Smith heeft gisteren publiekelijk zijn excuses aangeboden aan Chris Rock. Will Smith biedt Chris Rock excuses aan voor klap tijdens Oscar-uitreiking | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Ah oké. Dan nog kan ik me in de setting wel indenken dat je meelacht tot je op het gezicht van je vrouw ziet dat het eigenlijk erg pijnlijk is. Ik begrijp de reactie wel. Chic is anders, maar spur of the moment en shit.
Ik wil dit nog niet eens spur of the moment lopen want het is niet zo dat Chris Rock letterlijk voor hem stond. Smith moest er nog wel even heen lopen. Wat mij vooral verbaasd is hoeveel mensen het eens met de klap zijn terwijl toxic masculinity door een groot deel van die groep juist weer veroordeeld wordt. Aan de ene kant is het natuurlijk erg goed dat mensen voor zichzelf (of anderen) opkomen en niet maar alles toe laten maar ik hoop niet dat het de norm gaat worden dat wij dit maar meteen met klappen gaan doen
Dit kan toch alleen maar goud zijn? Gave vliegtuigen, gave beelden, domme actie en kazige zinnen, old skool muziek en scene's uit de 1e film.