Wat ben ik blij dat ze niet voor Stuart zijn gegaan. En jammer dat Crowe zo'n lul was tegenover het idee om in fantasy te spelen, ondanks dat hij net Gladiator had gedaan. Ze hadden direct Viggo moeten nemen. Viggo had in Crimson Tide ook zo'n goede, nederige en onderdanige bijrol die hij speelde. Was een prima acteur, vanaf het begin. Wel bizar hoe de dag van zijn eerste scene is verlopen. O, geen zin om 48 uur aan extra's op de BR te doorspitten, puur om bovenstaande tegen te komen. Algoritme YT is sneller.
Ik vind Heard wel lekkerder ofzo? Zou Depp niet zo snel doen toch. Laatste jaren wel achteruit gegaan.
ik ben hyped as fuck. as. fuck. ik dig die hele universe niet zo. maar back in 2009 was deze shit in imax 3D de shit. het was amazing, je zat er echt in. best effects forever. deze shit draait om water. ik fucking love water. de fetish die cameron met water heeft, heb ik ook. ik fucking love. water. so yeah. fuck die blue aliens en t verhaal, laat me lekker dom zitten met 5 flessen grolsch onder mn biosstoel gedropt en 5kg popcorn op 3e rij imax en dat water langs me voorbij zien spetteren. muziek ook on point tbh
Avatar toen was baanbrekend in 3D, benieuwd of het meer van hetzelfde wordt of zich weer weet te vernieuwen.
Machtig hoe sommige fans hem steunen. Die Amber Heard is ook wel een gestoorde bitch eerste klas: Gelijk in de Jack Sparrow stand zodra die vrouw achter de camera erover begint. Zag ook al een petitie voorbij komen om Emilia Clarke de rol van Heard over te laten nemen in Aquaman 2. Die heeft ook veel meer chemie en helemaal met Jason Momoa.