https://www.amazon.nl/-/en/gp/aw/d/1681161109?ref=ppx_pt2_mob_b_prod_image ben gecapt edit: 2 aug nu? ja djaai dat troep
Als je nog eens een goede film wilt zien over Multi verse, dan zou je die met Michelle Yeoh, zo heet ze geloof ik, kunnen bekijken. Die is beter dan het directe vervolg op NWH, Strange 2. En de effecten zijn visueel gezien maar door een man of vijf gemaakt. Puik acteerwerk ook, soms op het malle en emotionele af. Is ook een stuk minder popcorn materiaal dan NWH of Strange 2, niet zeggende dat ik die films niet waardeer. IMDB rating van die Yeoh film is ook een volle punt hoger volgens mij. Edit: Everything, Everywhere, all at once heet die.
Gisteravond The Batman gekeken; meh. Niet al te geweldig qua verhaal, qua shots allemaal wel heel erg donker, en vond het allemaal niet echt bijzonder. Weinig rewatch-value ook.
Nja je vult 2 uur en kan daarna meepraten over hoe slecht het wel niet was. En misschien valt het je mee.
Ik heb die film een paar keer aangeraden bij vrienden en de vrouwen spreken niet meer met me. Blijf om die film lachen, echt top
Gisteravond en een klein gedeelte van de nacht naar Jurassic World - Dominion geweest. Voorstel van iemand. Wat een drek. En waarom lijkt die halve film op een advertentie van Apple die dinosaurussen produceren. Werkelijk waar: De zogezegde slechterik lijkt wel op Tim Cook in de film en het hele centrum waar hij werkt op Apple HQ. Veel neppe en totaal overdreven dino shit. Zonde dat de cast van de eerste film hier aan meedeed. Hun acteerwerk in de allereerste film was aanzienlijk beter en visueel staat die film nog steeds overeind. Had ook het idee van flink wat plotgaten en karakters die gewoon niet deugden. Echt een film die je snel weer zult vergeten. 4/10.