Woke mob nu in de war. “Maar hij sloeg een vrouw we moeten hem cancellen, maar hij is zwart dus we kunnen hem niet cancellen.” Dilemma
DIE TOP DOWN SHOOTOUT UNLIMITED SHOTS THE TRUE KINGPIN OSCAR WINNER DIE CLUBFIGHT Spoiler PARIS CHASE GESTOORDE RATINGS https://www.rottentomatoes.com/m/john_wick_chapter_4 2 UUR EN 50 MINUTEN PUUR GENIETEN BABA YAGAAAAAAAAAAAA I AM KLAUS
dan heb je clearly de films niet gezien inderdaad. draait allang niet meer om die doggo. is uitgegroeid tot een superTOFFE franchise met alle lore erbij. fuck die spinoffs tho.
Ja, vreselijk en en teveel, maar 4 lijkt me wel weer tof en lijkt goed ontvangen te worden. Hou wel van vette actie, maar beetje verhaal mag ook wel omdat te ondersteunen. Kijk eens naar een zekere andere franchise hoe mis het kan gaan.
Ik vond 1 goed, 2 slecht, 3 goed, en 4 check ik wel een keer wanneer die op streaming komt. Scott Adkins en Donnie Yen zitten erin, dus dat is alvast een goed teken.
al t budget weer opgegaan aan de cast. verder 1 decor en goeie colour grain erover en done. geeneens A24 stamp erop
Tot dat ze een film maken met All Blacks. In het teken van gelijkheid moeten we die dan ook maar cancellen.