Film was goed ja. Wat vond je van het geluid? Ik vond het echt bizar hard. Nooit eerder in de bios last van gehad.
Audio mix was beter dan al zijn andere films, maar je weet met Nolan sowieso dat als Ludwig een track afspeelt of een explosie je oor kapot gaat.
Tenzij er een Lord of the Rings film uitkomt die een slotstuk vormt voor een trilogie, denk ik dat Oppenheimer echt gaat scoren bij de Oscars. Laat Downey de bijrol pakken en Peaky de hoofdrol.
Ik bedoelde te zeggen dat Oppenheimer een hele grote kanshebber voor de Oscars lijkt te zijn. Mocht PJ morgen in eens met een goede LOTR of gewoon Midden Aarde film komen, dan kan die de kansen van Oppenheimer nog roet in het eten gooien. Zo duidelijk???
Tenet was destijds ook ophef over het volume. Is wel een Nolan ding lijkt het. Mooie was dat mijn vriendin (kleine spoiler van Oppenheimer) Spoiler er niet zo tegen kan, dus die had bij de "test" explosie haar handen op haar oren. Alleen het duurde dermate lang dat ze haar handen van haar oren haalde, en 1 seconde later..........