Klopt, ik herinner mij dat artikel ook. Head Ninja had het er nog niet zo lang geleden met mij nog over. Die man is echt bizar, zal mij benieuwen als die de 80 haalt als die zulke dingen zo extreem doet. Tegen die leeftijd zal het allemaal wel anders zijn, maar het zal zijn sporen wel nalaten denk ik.
Dacht dat het een serieuze film zou worden, maar lijkt gewoon op een komedie. Sent from my Willem9000
Dat was ook mijn eerste gedachte. Star lord als een pseudo-comedian... Had de enige "human" character nog enigzins "cool" gehouden. Keek hier erg naar uit, maar dat is met 1 trailer direct veranderd.
Ik denk dat het wel goed komt, regisseur heeft zich wel bewezen met "Super", geweldig grappig en ook geweldig grof.
Effe offtopic nog: Ben bij de opticien geweest en het komt erop neer dat ik voor binnen absoluut een bril nodig heb. Op een gegeven moment testte ik een bril uit en keek naar buiten naar een verkeersbord, het was haarscherp met de bril op en zo wazig als maar kan zonder bril. Als game voorbeeld is er GTA V, ik kon al die tijd niet eens de mobilephone tekst lezen, en dat met een 2,4 meter scherm. Gewoon te wazig. Wat een verademing om alles dan weer scherp te zien zeg. Het zal het 3D kijkn alleen niets gaan verbeteren helaas.
Ik zei het toch. En je gaat met die bril nog wel last van je voorhoofd krijgen de eerste weken. Daarna weet je niet beter. Gewoon even doorzetten en desnoods even met een pijnstillertje werken. Het kan namelijk erg vervelend en zeer doen. On topic: Je ziet dus nu alles in HD???