Er was echt niks bekend. Alleen speculatie. Maar bedankt. Met deze opmerking weet ik al genoeg. Iedereen zegt gewoon "was tof". Meer was niet nodig. Vind het echt enorm kut dat ik dit nu heb gelezen
Graag informatie over films in spoiler tags, hoe klein je het zelf ook vind. En @AgentSmith doe even normaal, je kunt ook normaal reageren wanneer er iets gevraagd wordt.
Haha dude, dat was toch geen spoiler? En waarom bezoek je dit topic als je niks wilt horen over de film? Alsof je naar VI.nl gaat en dan baalt dat je de uitslag ziet van een bepaalde wedstrijd. ps. De film heeft ook een aftiteling en een paar dialogen
Omdat ik verwacht dat dit kleine clubje hier op xbw wel zo vriendelijk is echt niks inhoudelijks te plaatsen. Alleen dingen als "was tof" en overige dingen in een spoiler tag. En ik vroeg toch zelf wie er vandaag gaat
Grappig dat juist jij dat moet zeggen, maar prima ik zal niks meer zeggen over de film voordat er weer een snowflake over de pis is. Hierboven mij krijg ik nog bijval dat als niks over de film wilt weten dat je dan juist NIET hier moet gaan kijken. Doe ermee wat je wilt, dit forum is toch stervende. Put that in your pipe and smoke it.
Thanos gaat dood Paar Avengers ook Spider-Man blijft leven Avengers gaan back to the future om de hele boel te fixen Guardian of the Galaxy pipo's blijven ook leven Capt Marvel gaat nieuwe group leiden Film afsluiter is: whatever comes in the future, we damn sure we will avenge everything Er is een postcreditsscene, aanloop naar Inhumans Er zit een eerbetoon in van Stan Lee Er zit nog een poscreditscene in, waar de overgebleven Avengers weer in de snackbar troep lopen te vreten @UpInSmoke0611 YOU TRIGGERED BOI!?!??!?!?!?