1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Film] Het superheldenfilm Topic

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Reckuuza, 4 nov 2014.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Holy fuck
     
  2. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik weet niet of ik emotioneel stabiel genoeg ben om ook nog Game of Thrones te kijken =(
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    WHATEVER IT TAKES
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Avatar zal wel op 1 blijven staan.. tenzij Endgame dit momentum behoud. 1.3 miljard... dat is 2x zoveel als war Infinity War opbracht in het opening weekend
     
    Yellow 13 en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk dat Avatar het blijft inderdaad. Titanic misschien. Maar Endgame heeft een dikke start maar draait wereldwijd overal. Geen releases meer nu
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Gasten. China alleen al. En die censureren een hoop. Ik heb daarom goede hoop dat Avatar eraan gaat. Bioscoop tellingen duren een jaar volgens mij. De film nog niet gezien. Eerst Game of Thrones maar even.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    China draait ie al hè. Het is niet alsof China ineens nog eens extra 800mil gaat poepen nu. De boost van China is er al, waar bij veel films China later komt
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Gaat er ook niet aan vrees ik.

    Meeste lui wilden die film gwn zsm gezien hebben ivm spoilers. Het is verder niet een aantrekkelijke film waar nieuwe lui bij denken hey laat ik dit eens ff gaan checken.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Toch zat de bios gisteren vol met mensen die geen van de voorgaande films hadden gezien en continu geen reet snapten van de film.

    Vond het zelf een goede film, de hele tijd op het puntje van Mn stoel gezeten. Vanaf ‘s ochtends begonnen met alle Avengers films kijken en ‘s avonds afgesloten met Endgame. Prima dag en een goed einde!
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Laat me raden: Ze praten zeker tijdens de film, zaten op hun mobiel te kijken en stelden continu vragen? Ja, dan snap ik die dikke 1 miljard inmiddels ook wel. :)
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Mensen gaan puur voor de hype he. Vriendinnen van mijn vrouw vinden Marvel niet eens leuk. Ze kijken ons dan raar aan dat we naar zulke films gaan in de bios, maar vervolgens wel naar deze gaan want iedereen kijkt hem. Hekel aan :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Erger zijn die cliché matige Romantische komedie troep waar zij naar willen kijken. Enige blockbuster die ik niet ga kijken is The Lion King. Ik kijk nog liever een Romantische komedie denk ik.

    Als ze dan drama willen, check Only The Brave maar eens met Josh Brolin en Jeff Bridges. Toffe film over brandweer in Amerika. Marvel is gewoon uitermate geschikt voor een avondje zonder gezeik en niet per definitie een mannenavond.
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik vond het echt een fucking awesome film! Alles was tof! ALLES!!
     
  14. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Huh ook de eerste helft?
     
    Matrix vindt dit leuk.
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Gistere End game gezien en damn moest ff inkomen maar naar gelang de film voortduurde werd die beter en beter.
    begin was beetje traag en toen Thanos zo vroeg in de film stierf had ik wel even een wtf momentje. Zoals @UpInSmoke0611 al aangaf was de wijze waarop Iron Man en Ant Man gered werden beetje easy maar oké stoorde me verder niet echt. Wel spijt dat ik Captain Marvel nog niet had gezien.
    Laatste uur is echt waanzinnig en maakt voor mij echt de hele film. Toen Tony stervende was kon je elke ademhaling in de zaal horen.
    2 minpuntjes: vond captain Marvel nogal overpowered en die feministische actie in de endbattle was beetje over de top.

    Wat ik wel wazig vind. Nebula steelt dat buisje waarmee ze kan tijdreizen van haar toekomstige zelf. Met dat buisje kun je maar 1 keer heen en terug de tijd in. Hoe kan vervolgens zij, apart, en vervolgens een mega big ass leger daar gebruik van maken?
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is niet uitgelegd. Deze film, hoe tof dan ook, zit VOL met plotholes. Hoe kan het dat als je het heden niet kan beinvloeden door iets in het verleden te veranderen, je een alternate timeline creeert. Maar Cap kan wel terug in tijd en daar blijven en terug komen in de huidige timeline. Hoe gaat Cap die stenen terugbrengen? Hoe weet hij waar hij de Soul Stone terug moet leggen? Geeft ie die vrolijk aan Red Skull? Spuit hij die Ether in Nathalie Portman's ass? Hoe reist hij tussen die planeten? Toen ze die stenen gingen halen hadden ze ruimteschepen en Cap gaat gewoon alleen solo for dolo. De Benetar is bij de Assguardians? Als Thor en Rocket naar de collector gingen hadden ze 2 stenen in 1 klap en veel makkelijker. Hoezo moet Thanos helemaal in een stervende ster een gauntlet maken en Peter Dinklage zn handen kapot maken zodat hij geen nieuwe kan maken, maar kan Tony er gewoon 2 maken op aarde.

    Daar tegenover was het laatste uur wel echt geweldig ja. I am.. Iron Man was echt machtig
     
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Waarom was Iron man eige kijk zo pissed op captain america aan 't begin van de film? Voelde niet helemaal logisch
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Civil War. En na het verlies van Peter was hij zwaar gefrustreerd denk ik en moest het af reageren op iemand. Denk ik
     
  19. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Ja kennelijk maar tis toch ook niet zo dat captain echt aan 't verzaken was in infinity war, maar wellicht dat Iron man daar nog niet van op de hoogte was.

    Net age of ultron weer es op gezet. Wordt altijd behoorlijk op gehaat maar er zitten echt wel toffe stukken in.
     
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Was toch eigenlijk de eerste keer dat ze elkaar weer zagen of niet? In IW wilde Iron Man hem toch niet bellen en direct daarna ging hij space in.
     

Deel Deze Pagina