Heb meerdere films gezien met hem, niet alleen het pauper spul, maar ik vind het altijd een beetje een slappe zak. Kan wel acteren, maar ik vind het écht geen batman.
Nou hij speelt altijd hele zachte mannen. Heel soft en gevoelig. Daarvan geloof je niet dat hij iemand zou kunnen slaan. Hij ziet er ook uit dat hij omvalt als je te hard blaast. Dus dat maakt het lastig voor te stellen hoe hij als Batman zou zijn. Als hij een goed acteur is, dan gaat het helemaal goed komen hoor.
Hij wordt een soort Sherlock Holmes toch? Misschien vecht hij helemaal niet en maken ze een weird ass genie van hem.
Denk dat ie wel vecht. Hopelijk dan zoals Batfleck en niet zoals Nolan zn Batman waar die enemies ineens vanzelf naar achter springen zonder geraakt te worden
Die gozer zal de komende periode wel in de sportschool te vinden zijn. 20 kilo aan massa erbij doet wonderen.
Ach gossie ... spijtig. R-rated serie die goed ontvangen word maar waarschijnlijk alsnog te weinig kijkers trekt. Riekt 'n beetje naar de verandering m.b.t Batman in Batman vs. Superman en Justice League.
Je bedoeld dat onzinnig stukje wat op de website staat? Cancelled is cancelled. Van 13 naar 10 afleveringen. ... en wat is de reden dat het gestopt is? Dit? Dus minder "kijkers" aantrekken vanwege een R-rated serie en dat WB en DC nu ineens niet weet wat ze willen? Apart dat serie's (mindere ook nog eens) zoals Supergirl, Arrow, Smallville allemaal wel langlopende serie's zijn. Tja, 1+1 = toch echt 2 bij mij @UpInSmoke0611
Maar wat zouden slechte kijkers ermee te maken hebben om de serie te cancellen als er al 13 episodes zijn? Die link snap ik niet helemaal. Ik vind het aannemelijker dat er werd gevonden dat de pacing oid niet goed was en het moest worden ingekort en de andere vond dat de pacing wel prima was. Creative differences... En kijkcijfers van de pilot slecht en dan direct cancellen? Makes 0 sense man, veel mensne wachten ook op het hele seizoen. Snap je punt, maar dat zou ik pas denken na een half seizoen ofzo
X-men Dark Phoenix. 5je.... Vond Apocalypse denk ik kutter. Verwachtingen waren wel mega laag Spoiler moest lachen bij Jennifer Lawrences dood. Dat hek achter haar was gebroken maar de stukken waren precies punten, stekels. En ze ging er ook speciaal voor staan.