Mwa, daar kunnen ze vast wel iets mee. Misschien is Bruce Wayne straks gewoon met pensioen en speelt Patterson geen Wayne maar Terry Mc'Ginnis
Deal gemaakt. En wat is weggehaald? Die creatieve control die Disney wilde, omdat die eis gewoon belachelijk was. Dus wie was er schuldig dan
Je bent als Sony toch fucking dom als je zo'n succes franchise zelf verder op wilt pikken? Leg eens aan het publiek uit waren er geen name-drops meer mogen komen over 1 van de Avengers? Waar Nick Fury en zijn club zijn gebleven? Prima oplossing zo!
Eergister Far From Home gezien. Jammer als het niet voortgezet zou worden. Vermakelijk, stuk beter dan Homecoming, maar geef gewoon toe, 9/10 Marvel films zijn nooit het tweede keer kijken waard. Zou ook wel s een wat volwassener Spidey willen zien, ipv kiddo Tom Holland met zn highschool gang. MJ pomp ik wel vol tho
Homecoming vond ik redelijk. Als deze beter is en Recka oprecht goede argumenten heeft, waarom dan ook niet. Marvel films, leuk, maar over het algemeen na de eerste keer wel klaar mee inderdaad. Endgame was net een slaapmiddel. Als ik wil overnachten in de bioscoop zie ik hem nog wel een keer. Met veel andere films denk ik er ook zo over.
Joker. Werkelijk amazing. Geweldig camerawerk. Kunst. Acteerwerk. Heeeeel heftig. Echt weer eens een ander soort superhero film. Slowburn af en toe. 9,5
Spoiler Wat heeft ie nou uiteindelijk met zijn buurvrouw gedaan? En wie liegt er? Zijn moeder of Wayne?
Dat ligt dan je eigen definitie van superhero.. Het is film in het superherofilm genre Spoiler Niks. Weggegaan. En onduidelijk wie liegt. Want die kaart was van Wayne, maar kan ze net zo goed zelf hebben geschreven.
So? Niks negatiefs aan behalve als je aktie verwacht. Daardoor gaat het alleen niet voor iedereen zijn. Loved it
Joker was echt extreem goed inderdaad. Beste “superhelden” film die ik ooit heb gezien . 2. The Dark Knight en 3. Batman van Tim Burton. Misschien een idee voor Marvel om ook R rated “serieuze” superhelden films te maken voor mensen die niet alleen van actie houden?
Batman komt dus kennelijk ook voor in de volgende Furious film lijkt het. Wat een verschrikkelijk lelijke bak.
Jullie moeten de volgende link even checken: https://www.ign.com/articles/the-batman-batmobile-comics-tv-shows-animated-series Daarnaast: ik vind m keihard.