Dat is toch gewoon een stel inwisselbare generieke characters, geleid door een slechte dubbelganger van The Winter Soldier?
Klopt. Moest ook 2 keer kijken. Ach alle afkomsten moeten zijn vertegenwoordig anders komt er ook weer gezeik.
Vind het wel een toffe trailer, ben benieuwd. Grap op het einde was leuker dan John Cena in welke rol dan ook.
waar de fuck hebben we het nu weer over? @Modder-Eter ... gewoon niet meer kijken dit en het bij Twilight houden pik
Strange in Infinity Saga: Ik doe niks, bemoei niet Strange in Spidey 3: Laat me random spell doen zodat iedereen vergeet dat je Spidey bent met mogelijk kans dat alles fucked gaat Besides that, GREEN GOBLIN AAAAAH
Wanda houdt een dorp gegijzeld. Strange: nah. Peter heeft emotionele boeboe. Strange: this will not stand
De multiverse is nu toch niet in gang gezet door een fuckup van Peter en Stephen, maar door Spoiler Loki right
In ruim 12 uur al meer dan anderhalf keer meer views dan de 2e trailer van dune..sigh hoe kan ik zendaya hypnotisen for some suckings anyone