Ik heb Black Panther weer gechecked, hele film half gejankt. SO DRY YOUR TEARS I SAY WE GON BE ALRIGHT
Thanks. Ja tof he. Ze heeft net ook muurschildering voor Quinn gemaakt met Pokemon en Sonic. Heel vet.
vind de deadpool films echt troep. 1 troep, 2 wat minder troep cuz brolin, humor ligt er veels te dik op. dit ook weer. wolverine leuk, zitten we weer in de bios straks. wolverine reveal weer na al die jaren, bios juichen WOOHOHOHOOOOOOOOOOOOO!!! andere gekke cameo die nog secret gehouden wordt. random spidey erin ofzo. je kent t wel weer.
Altijd vermakelijk. Krijg een beetje haatsmurf vibes hier op het forum Ik haat gezelligheid, ik haat films, ik haat games. Alleen dan kun je het woordje haat van de haatsmurf vervangen door troep.
ik geef gewoon mn mening bigsik, ik vind deadpool troep. not funny, ligt er te dik bovenop. ryan reynolds een matige acteur. en verder leuk voor de fans. wat vind jij ervan?
Ik vind het wel leuk. Seriously though die humor is wel wat vermoeiend ja. Ik vind de actie in Deadpool wel vet. Verder gewoon hersenloze actie.
Gaat niet specifiek om deze film. Gaat om elke serie, game of wat dan ook op het forum voorbij komt. Je vindt alles troep. Ook media die door de community hoog wordt gewaardeerd.
dan let je niet op of lees je niet. een greep: - nope > fucking dik - interstellar rewatch > fucking dik - house of the dragon > fucking dik - fifa 23 > nice, zin in - god of war soon > moet ik hier echt weer over beginnen ik geef mn mening. van jou lees ik niks.