Ik weet onderhand echt niet meer wat ik van deze film kan verwachten. Deze trailer is alweer zo anders dan die vorige.
Vraag me af wanneer de trailer van X-Men beschikbaar is voor iedereen. Daar ben ik wel benieuwd naar. Apocalypse Oh, en Olivia Munn
Zowel Batman/Superman als Suicide Squad doen me nog steeds echt niks. Deadpool, Civil War, X-Men en Strange, meer dan genoeg superhero verzadiging voor mij in 2016.
Een paar dagen terug nog de Dark Knight trilogie gekeken. Ik was nooit zo'n fan van al dat serieuze gedoe, maar toch vind ik het jammer dat er niet gewoon op dat universum is voortgebouwd. De kwaliteit van die films is uitstekend en het zou een stuk interessanter geweest zijn om Superman en andere personages in de sfeer van Nolan te zien (ook leuker als tegenhanger van Marvel).
Vind Joker wel dope juist. Warner Bros moet gewoon niet marketen met hun personages in een studio met witte achtergrond.
Vind het er ook wel prima uitzien tot nu toe, net als Bats vs Superman. In deze trailer zag je Batman al heel even, maar hij zal vast nog niet een supergrote rol krijgen of wel?