Alles van marvel loopt zo openingsweekend. Tweede weekend drop geeft een beter beeld. Vergeet niet dat deze film ook wereldwijde release had. En iedereen haat Brie nog steeds
Omdat ze wel degelijk een punt heeft. Jammer genoeg kunnen heel veel tere zieltjes dat niet handelen op de één of andere manier. Voornamelijk mannen. Als je Brie Larson bestempeld als racist vanwege haar goed onderbouwde mening over hoe het er in Hollywood allemaal aan toe gaat? Sure.
Nee haar punt is niet waar mensen een probleem mee hebben. Dat is stropopredeneren. Waar mensen een probleem mee hebben is hoe ze het brengt en formuleert. Eerst dacht ik ok, ze formuleert het beetje ongelukkig maar haar bedoeling is goed. Maar toen las ik dat ze geen eens een compliment kan krijgen van haar personal trainer zonder het seksistisch te maken. WTF, het is een compliment, niets meer, niets minder. Plus die opmerking van een Wrinkle in Time is belachelijk. Films zijn voor iedereen, je kan toch niet zeggen dat een blanke man zn mening er niet toe doet. Dat is krom, tegelijkertijd zegt ze dat ze meer stoelen wilt, maar ook weer dat er minder stoelen moeten zijn voor blanke mannen. Ze zegt regelmatig rare dingen, niet 1 keer. Nah, haar uitspraken sporen niet, haar "doel" van meer diversiteit, sure, fine. Daarnaast haat ik SJW propaganda in films. Ik kijk films voor pure entertainment en escapisme. Ga weg met die onzin in mn films en games. Wonder Woman is HET boegbeeld voor sterke vrouwen, maar heb je WB die film zo feministisch zien promoten. Heb je Gal Gadot zulke uitspraken zien doen?
Hoe is Captain Marvel feministisch gepromoot dan? Door een tagline met "her" te gebruiken? Wat? Het is toch een zij? En welke SJW? JEZUS. Wat jij nu doet ... en met jou vele andere, is op die gender trein (man > vrouw) stappen en te zeiken om het zeiken. Mensen hebben een mening. Deal with it. Als je daar al niet tegen kan... pfff.. Maar goed. Zeiken over een opmerking van een vrouw is makkelijk... maar dat de hele mannelijke (acteurs) wereld valt over een Trump en dat in alle geuren en kleuren beschrijft als zijnde "mening" hoor je niemand over. Iets met 2 maten enzo. Anyway... geen discussie voor een topic als dit
Oja? Waren er daar ook zulke rare uitspraken? Zo ja, dan weet ik dat niet mer Of was het daar gewoon duidelijk zonder dat het in je gezicht werd geduwd? Net zoals bij Wonder Woman, ook duidelijk zonder dat het geforceerd werd. Of een recenter voorbeeld, Alita Anyway. Niemand hierover wat te zeggen ?
Black Panther Bijna complete zwarte cast. "Wauw! Zo goed!" Captain Marvel Vrouwlijke hoofdrolspeler. "Rot op met die SJW! Racistische actrice! Ze haat blanke mannen" ... en dat terwijl ze juist zoveel mogelijk "rassen" en "genders" aanspreekt. Je bent niet voor niets ambassadrice. Maargoed. @Dyonko +1
Dus uh zal Spidey en all terugkomen voor of tijdens het laatste gevecht tegen Thanos? Ik mis Black Panther, Spidey en Strange wel hoor.
Ja tof hè dat je helemaal niks weet. Allemaal speculatie. Misschien is er helemaal geen final battle tegen Thanos
Hoop het niet, laat de oude Avengers nog maar even shinen voor het laatst. Moet je Ant-Man and the Wasp eigenlijk gezien hebben voor Captain Marvel?