Dat sloeg helemaal nergens op. Mary Sue ten top Spoiler Ze is ineens Superman terwijl ze net 3 min ervoor die powers heeft gekregen. Ze wist geen eens dat ze kon vliegen !
Zelf nog niet de film gezien omdat de trailer mij eigenlijk al niet echt kon boeien, ga hem nog wel kijken want het is MCU. Maar het is wel jammer, want Captain Marvel was in een paar vormen een zeer interessant character. Vooral de Mar-Vell personage was erg tof, death of Captain Marvel is nog steeds één van mijn favoriete comics. Ook Monica Rambeau die een tijdje in de comics de naam captain Marvel gebruikte was een tof figuur. En plaats van daar wat mee te doen gebruiken ze Carol Danvers, de minst interessante C.Marvel uit de comics.
Gister Shazam gezien. Prima vermaak. Het eerste halfuur is echt genieten en de humor is ook goed gelukt. Het laatste halfuur werd me helaas te kiddy. Uiteindelijk toch geland op een mooie 7.
Spoiler poi me prima vermaakt bij Endgame. Mooie afsluiter voor diverse karakters. En mooie openingen voor andere karakterszich verder te ontwikkelen.
Als je dat al een spoiler vindt....kijk dan maar niet naar het 20.00 uur journaal of lees dan niet de Donald Duck....
Spoiler Je zegt letterlijk dat er afsluitingen inzitten voor characters... Hoe is dat geen spoiler. Zoiets wil je toch niet weten voor je de film in gaat