[film] ik begrijp geen hond van "one hour photo"

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MrLaurens, 12 mrt 2003.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb deze film net gekeken. wel leuk. maar op het eind begrijp ik er ineens 0,0 % van. WTF............ hoe steekt deze film in elkaar.:confused:

2. Erikz

Erikz WTFOMG!!11 LOLLOL~!1

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij werd hij vroeger door zijn ouders misbruikt...en wat hij wou was een familie... een leuk gezin (hij zou wel oom willen zijn). maar hij komt er achter dat het gezin wat hij "bespioneerd" helemaal niet zo perfect is...die kerel gaat vreemd...heb ik je hiermee wat verder geholpen? :)

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jah, maar dit begrijp ik niet:

dat fragment dat ie in hun huis zit en oom word genoemd(is dit zijn fantasie ofzo)

aan het eind dat hij:

1. allerlei rare foto's heeft terwijl je verwacht dat hij die man/vrouw naakt op foto heeft
    2. die foto aan het eind met hem bij op de familiefoto van de familie die hij bespioneert

4. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    Als je eens een film wilt zien die echt niemand snapt moet je eens MulHolland drive huren, heb hem 2 keer gezien en het kwartje is nog steeds niet gevallen.
    Misschien ligt het wel aan mij, maar de film waar jij over hebt heb ik nog niet gezien, eens kijken als ik morgen in de buurt km van een videotheek.

5. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    de film was echt gaar niet normaal:mad:

6. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Williams bleek inderdaad in deze film helemaal niet zo slecht te zijn, maar wel sick in the head als je het zo wilt noemen. En ja, hij fantaseerde over een ideale situatie, waarin hij 'oom' was en daar over de vloer kwam. Ik vond het overigens een steengoede film. Mooi suspense opbouw, mooie climax (voor sommigen wellicht anti-c)..

m-X

7. sugarLEVI

sugarLEVI ?

Leuk Bevonden:
    0
    OHP, was zo ontzettend frustrerend, wel een aardig film op zich, maar ik vond hem echt ontzettend frustrerend, ik denk dat het verhaal zich voor mij wat te langzaam ontwikkelde.
    Tijdens de film is verteld dat het zo raar is dat bijna niemand normale dingen fotografeert, dat foto's alleen gelukkige mensen vertonen, niet het leven van alledag.
    Wat het hoofdpersonage volgens mij lijkt te willen is het leven van de foto's de gelukkige momenten, maar hij zit vast in het alledaagse.

Als je trouwens nog een vage film wil zien, moet je Dark, darker, darko eens gaan kjijken

8. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt donnie darko denk ik? Anyway daar snapte ik ook geen ene hol van :p, wat is nou de achterliggende gedachte ofzo van die film :confused:

die frank is wel koel btw!

9. sugarLEVI

sugarLEVI ?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, Donnie Darko was het...
    Mijn theorie is dat Donnie gewoon de wereld om hem geen kwaad wil doen, hij kiest dan ook voor de dood. Maar is nu alweer een tijdje geleden dat ik hem gezien heb, misschien een bezigheid voor vanavond die film opnieuw kijken...

Ik ben toendertijd op die site verzeild geraakt, en werd er echt totaal niet wijzer van...

Ik heb trouwens echt gewoon nachtmerries van die Frank gekregen bang dat ie opeens voor mijn raam zou zweven, djeez wat een engerd, hoe komen ze erop??
    Een gigantisch gemuteerd konijn, lekker dan.

10. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    heheh frank the pwn. Maar ik snap niet waarom die time-warp hem de dood inhelpt ofzo...ik wil nie teveel prijsgeven voor degenen die em nie gezien hebben, maar hij pleegt praktische zelfmoord met alles dat hij doet in de film.

11. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoiets jah...

Deel Deze Pagina