import dvds hebben hier mensen ervaring met bestellen van dvds uit amerika zoja waar bestellen jullie die? ik heb net 3 dvds besteld bij amazone.com en ik moest 53 dollar=+-50 euro inc verzendkosten betalen is dit een redelijke prijs of kan het nog goedkoper het waren niet de nieuwste films ofzo en wat als het hier aankomt moet je dan nog belasting betalen ofzo of ligt het er aan of je eruit gepikt wordt wat zijn jullie ervaringen hiermee??
Effe een vraagje tussendoor. Waarom heb je een DVD voor de Amerika regio? Is het niet makkelijker om een DVD te hebben die Regio 2 ondersteunt of ondersteunt jou DVD alle regio's?
Voor een goeie, goedkope site voor dvd's en games moet je eens op www.dvdcrave.com kijken. Is een australische site, maar daar hebben ze ook PAL, en ze hebben daar ook heel veel regio 2 dvd's. Verzendkosten zijn hooguit een eurootje of 3, en je hebt je spullen meestal binnen 2 weken in huis.
ik heb idd een regiovrije dvdspeler en in amerika komen de films al maanden eerder uit op dvd en bij dvdcrave lopen ze ongeveer gelijk aan europa omdat ze daar ook regio 2 hebben en sommige dvds komen niet of zelden uit in europa waar ik geintereseerd ben zoals basketball en muziekdvds dus daarom bestel ik het in amerika
ik vind bestellen in amerika ook reuze handig. Laatst nog The Matrix Pack bestelt. Alleen vind ik het soms wel lang duren
zo is een tijdje geleden dat ik deze post heb neergezet maar bestel nu alleen maar in het buitenland vanwege de prijs,uitvoering speciale boxen enz zal ff een lijstje neerzetten welke de beter shops zijn dan hebben jullie er misschien ook wat aan www.dvdsoon.com regio1 alleen,goede service,geen verzendkosten alleen als ze het niet op voorraad hebben kan het nogal lang duren www.cd-wow.com.hk alle regio's zeer goede service,redelijk goedkoop,geen verzendkosten snelle levertijd www.play.com regio 2/www.playusa.com regio 1 zeer goede service,geen verzendkosten,redelijk snelle levering www.boxoffice.com regio 1,goede service,redelijk snelle levering,geen verzendkosten www.yessia.com regio 2 en 3 japans,zeer goede service,snelle levering,wel verzendkosten www.ezydvd.com.au regio 2/4 goede service,redelijk goedkoop,wel verzendkosten,snell levering,let wel niet alles kan op een regio 2 speler afgespeeld worden dus let goed op de regio code van de dvd