[Film] import dvds

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door sharkdawg, 4 mrt 2003.

1. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    import dvds

hebben hier mensen ervaring met bestellen van dvds uit amerika

zoja waar bestellen jullie die?

ik heb net 3 dvds besteld bij amazone.com
    en ik moest 53 dollar=+-50 euro inc verzendkosten betalen

is dit een redelijke prijs of kan het nog goedkoper
    het waren niet de nieuwste films ofzo

en wat als het hier aankomt moet je dan nog belasting betalen ofzo
    of ligt het er aan of je eruit gepikt wordt

wat zijn jullie ervaringen hiermee??

2. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Effe een vraagje tussendoor.
    Waarom heb je een DVD voor de Amerika regio?

Is het niet makkelijker om een DVD te hebben die Regio 2 ondersteunt of ondersteunt jou DVD alle regio's?

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Voor een goeie, goedkope site voor dvd's en games moet je eens op www.dvdcrave.com kijken. Is een australische site, maar daar hebben ze ook PAL, en ze hebben daar ook heel veel regio 2 dvd's. Verzendkosten zijn hooguit een eurootje of 3, en je hebt je spullen meestal binnen 2 weken in huis.

4. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb idd een regiovrije dvdspeler

en in amerika komen de films al maanden eerder uit op dvd
    en bij dvdcrave lopen ze ongeveer gelijk aan europa omdat ze daar ook regio 2 hebben

en sommige dvds komen niet of zelden uit in europa waar ik geintereseerd ben zoals basketball en muziekdvds

dus daarom bestel ik het in amerika

5. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

ik vind bestellen in amerika ook reuze handig. Laatst nog The Matrix Pack bestelt. Alleen vind ik het soms wel lang duren

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    zo is een tijdje geleden dat ik deze post heb neergezet :)

maar bestel nu alleen maar in het buitenland vanwege de prijs,uitvoering speciale boxen enz

zal ff een lijstje neerzetten welke de beter shops zijn dan hebben jullie er misschien ook wat aan

www.dvdsoon.com regio1 alleen,goede service,geen verzendkosten alleen als ze het niet op voorraad hebben kan het nogal lang duren

www.cd-wow.com.hk alle regio's zeer goede service,redelijk goedkoop,geen verzendkosten snelle levertijd

www.play.com regio 2/www.playusa.com regio 1 zeer goede service,geen verzendkosten,redelijk snelle levering

www.boxoffice.com regio 1,goede service,redelijk snelle levering,geen verzendkosten

www.yessia.com regio 2 en 3 japans,zeer goede service,snelle levering,wel verzendkosten

www.ezydvd.com.au regio 2/4 goede service,redelijk goedkoop,wel verzendkosten,snell levering,let wel niet alles kan op een regio 2 speler afgespeeld worden dus let goed op de regio code van de dvd

Deel Deze Pagina