[Film] Kill Bill Trailer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DiaLogical, 6 mrt 2003.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Voor alle Quentin Tarantino Fans
    Check de Kill Bill Trailer

Metallica drummer Lars Ulrich en Wu Tang Producer RZA gaan trouwens samenwerken om de musical score van Kill Bill te fixen :9

Laatst bewerkt: 6 mrt 2003
  2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, de trailer ziet er erg goed uit. Alleen totaal niet wat ik van Quentin gewend ben! Slowmotion enzo.. maar daarnaast lijkt het me een super cool film. Uma en Lucy :)

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Quentin Tarantino ruled de pan uit! Resevoir Dogs, Pulp Fiction:9. Dit is inderdaad niet echt een Quentin Tarantino sfeertje, maar misschien is dat juist goed, beetje vernieuwing:p.

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja ik heb die trailer al een tijdje geleden gezien op die quiktime site. Al zag het er wel vet uit...het is inderdaad totaal geen Quentin Tarantino film. Het lijkt net Crouching tiger, hidden dragon.

Zijn vorige films moesten het hebben van het realischtische geweld (nou ja realistisch...gewoon schieten!) maar dit is juist meer de japanse vechtkunst.
    Ook ziet het er naar uit dat deze film een normale verhaal lijn heeft. Zover ik kan zien aan die trailer trouwens...iets was Resevoir Dogs en Pulp Fiction dus juist niet hebben.

Dus ik verw8 er eigenlijk niet te veel van. Maar ik ga zkr kijken!!

5. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze film wordt ontzettend gehyped als de 'vierde', het is meer op Tarantino gericht dan op de film zelf. Als ze op de man spelen en niet op de bal ruik ik een rode kaart :eek:

6. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    Koesj goed gezegd :p klinkt echt als zo'n uitspraak van een guy ritchie film
    "if the milk turns out to be sour, i aint the kind of pussy to drink it"

alleen deze film lijkt me niets, maar ik ga hem toch kijken als ie uit is, als waar tarantino fan :p

excuse, im going to watch reservoir dogs again...

7. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    resevoir dogs is zo vet. ik vind het zo cool dat je zegmaar niks ziet van de overval, maar dat je ze er alleen over ziet praten.

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    logisch dat deze film zo erg op Tarantino gericht is...hij is de master brain achter deze film...de man achter al de zieke dialogen in zn films...en de man die nooit een standaard film maakt......hij maakt het verschillllllllllll.....zonder tarantino zou dit gewoon een soort van Crouching Tiger zijn geworden

p.s. zag je die man die op dat zwaard sprong...ziet er precies hetzelfde uit als the white lotus chief uit fist of the white lotus ..1 van de beste kung fu flicks ever...Tarantino kent zn klassiekers.....al die martial artists die je trouwens in die films ziet zijn de beste van de beste ...dit wordt niet zomaar een film

Laatst bewerkt: 7 mrt 2003
  9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dit schijnt een van de bloederigste films allertijden te worden. Maar ze hebben hem in 2 stukken gekinpt dus het 2e deel komt een paar maanden later.

10. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik ga hem zeker checken maar die matrix stylo heeft quentin echt niet nodig

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 'm gisteren gezien (voorpremiere) en hij's echt bruut!!!
    Bloederig dat wel, maar met subtiele humor en gewoon bruut.
    Ik had al over het verhaal gelezen en verwachte er niet veel van, maar Q heeft er weer een mooie film van gemaakt. Echt een aanrader! Je moet alleen Quentin's eerdere films ook kunnen waarderen want zijn humor en vertelwijze spreekt niet iedereen aan. Ik zat met een vette smile naar de film te kijken, jammer dat ik nu tot maart moet wachten op het vervolg...

12. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja ik heb 'm ook al een tijdje geleden gezien en vind 't zeker een brute film. En ook al is het een kung fu flick tis toch duidelijk weer een tarantino film. Maar toch heb ik het gevoel dat de film iets mist. (en nee niet het einde :9) maar gewoon iets wat mij moet laten kijken zoals ik wel bij pulp fiction, resevoir dogs en zelfs jackie brown had. Maar deze film had dat niet echt. Je kan als je wil gewoon ff een stukkie niet kijken en dan kan je de rest van het verhaal nog wel begrijpen iets wat in pulp en dogs bijna niet te doen was en het dus ook leuker erop maakte.

13. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb heb hem al gezien en vind hem wel goed. Als je van anime houdt moet je deze film zien. De gevechten lijken net op een anime inclusief het overtollige bloed en afgehakte ledematen. Het begin vond ik alleen niet zo boeiend, maar het eindgevecht wat 45 minuten duurt was super.

Nadat ik de trailer had gezien dacht ik echt dat deze film slecht zou worden, maar als je de film zelf ziet is het een stuk beter. Vooral de gevechten.;)

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Fuck deze film is dus gewoon echt supergoed!!! Ik heb hem gister in de bios gezien!!! Echt een van de betere die ik gezien heb dit jaar!! Ik ging er naar toe met hoge verwachtingen en kwam er meer dan tevreden uit. Die anime en gevechten zijn echt zo super wreed!!! Ik ga hem zeker nog een keer kijken!!!!

Kan niet wachten op deel 2!!!!!

15. K-SaN

K-SaN Can't tell me nothin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb t ook al gezien vorig weekend...en guess what..Ik wil het nog een keer zien!!

Ik vind het echt een goede film, zeer boeiend!

O-ren Ishii rules! *)

16. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Hij lijkt me best wel gaaf ja. Ik ben best wel een Tarantino fan dus wil hem graag zien. Reservoir Dogs is me lievelingsfilm van hem. Zó gaaf.

Deel Deze Pagina