En bedankt voor deze volstrekt nutteloze bijlage. En Harry Potter krijgt toch ook nog meerdere delen Ik denk het eerlijk gezegd ook niet. Anders melken ze het genre teveel uit.
Zo'n kutfilm is harry potter niet Ligt allemaal aan je intresses ^^ Denk wel dat er een opvolger komt, mensen houden van uitmelken
2 Fast 2 Furious is echt de slechtste film die ik ooit heb gezien.. dat einde is echt verschrikkelijk en die blanke gast met zijn: "bro" heel de tijd.. ik word er van
Ik vond het dus helemaal geen slechte film!!Ik hoop wel dat er een opvolger op komt....Maar dat moeten dan weer neit 5 delen zijn ofzo, dat vind ik wel weer beetjue zonde
inderdaad echt een trieste film die echt een verhaallijn heeft waar je bij denkt hoe de makers dit kunnen doen zo onmenselijk slecht maar ja that's showbizzzz
zeg wat je wil ik vond 't wel een aardige film. En vooral vanwege de eerste race die ik er toch wel erg gaaf uit vond zien! Oke verhaal sloeg nergens op bla enz bla bla enz. De races zagen er gaaf uit en de auto's al helemaal.
het derde deel moet nederlandse cast only zijn maar dan alleen met getuned de dafjes met oom govert uit gtst in de hoofdrol that's the shit
Pff nederlandse cast GADVERDAMME, Die kunnen al helemaal niet acteren. Ik hoop dat er een derde deel komt met nog vettere Supra`s en andere getunede wagens.
Er komt idd een derde deel van deze filmcyclus.Er gaan ook geruchten rond dat Vin Diesel weer een rol gaat spelen en dat is in mijn ogen toch wel goed nieuws.Vin Diesel heeft besloten om het vervolg op triple x (XXX) aan zich voorbij te laten gaan,dus ik hoop dat deze geruchten waar zijn.Vond deel 2 ook wel minder,maar door deel 1 hebben we nu wel NFS:U want dit spel is gewoon een rip-off van de film....en in dit geval is dat niet slecht lol
2 fast 2 furious Vond beide films wel vet. Niet om de verhaal lijn ofzo maar gewoon om de races en de auto's. Een slechte film betekend lang niet altijd een k*t film.