1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Film] Star Wars

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Taab, 16 dec 2017.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nou, de schrijvers van Game of Thrones hebben ook de zak gekregen van Lucasfilm/Disney :+

    Gelukkig maar. Na seizoen 8 van GoT zat ik niet te wachten op hun trilogie.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703

    Leuk filmpje over hoe Yoda ook Darkside had kunnen gaan. Is een fan theorie, maar best goed. :)
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nice.

    Rise of Skywalker word finaal afgemaakt in de pers.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Was al te verwachten.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Onzin? Is geen onzin. Film word echt uit elkaar getrokken ... had ook niets anders verwacht.
    Dit is nu helaas het risico wat je loopt als je geen geheel hebt m.b.t een verhaal wat je wilt vertellen. Tja, dan vertel je een verhaal in deel 7 ... gaat dat verhaal in deel 8 niet voorwaarts en moet je in 9 alles aan elkaar breien.

    Jammer ... maar eindelijk klaar met deze Skywalker meuk
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Net terug van TROS en hij was fantastisch! Prachtig einde aan gebreid en de Skywalker saga is idd nu klaar. Maar.....de sequel-deur blijft op een kier staan.

    Ga zeker deze nog eens kijken in de bios binnenkort.
     
    Taab vindt dit leuk.
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vond hem wel tof eigenlijk! :)
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vermakelijk.. beter dan 8... maar... blij dat deze zooi voorbij is.
     
    Taab en Yellow 13 vinden dit leuk.
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Doodziek ben ik met al m'n kracht de bios in gesleurd, ik moest en zal die shit zien.

    En jéézus zijn jullie serieus.

    De film is echt. Heel. Erg. Kut.

    Echt een lachertje. De sequels bestaan voor mij niet.

    M'n Star Wars hart huilt. Wat is dit ongekend kut zeg. Ik snap echt niet hoe de fok ze allemaal deze film hebben geschreven.

    Heel reddit gaat (gelukkig) ook los. Echt een aanfluiting. Ik ben ook gewoon for real emo, pissed en chag, omdat deze films echt wat voor me betekenen. Sinds ik 5 ben kijk ik deze shit al. Fuck dit.

    Er zat trouwens wel een heel vet voorstuk in van Tenet, nieuwe film van Nolan. Was 10x beter dan deze FUCKING PUINZOOI
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2019
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @Reckuuza


    ... Reddit ging al los na The Last Jedi. Nu weer. Schijt. Shit is eindekijk voorbij. Tijd voor wat nieuws.

    Hoe de fuck maak je na het debacle van 8 nog een fatsoenlijke film.. fantastisch is 9 niet nee. Bij sommige stukken vroeg ik me af wat ze gesnoven hadden. Maargoed. Einde.

    2022 de eerste nieuwe SW film ... of ik daar nog zin in heb is vraag 2
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Ja geen touw aan vast de knopen deze sequels. Kan een enorme waslijst optrommelen wat er fundamenteel mis is aan deze pleuriszooi.

    Ja tijd voor wat nieuws idd. Maar niet Star Wars gerelateerd. Mando is leuk, maar zal ook snel gaan vervelen imo. Laat de franchise gewoon met rust.

    Ben benieuwd hoe George Lucas himself zich inmiddels voelt nadat ie z'n ziel heeft verkocht aan Disney, drafts presenteerde voor de sequel trilogie en Disney die allemaal regelrecht de trashcan in heeft gesmeten, om vervolgens een pissing contest te gaan organiseren tussen Abrams en Johnson over de nieuwe films.

    MEEEEUKKK
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Zelfs The Lion King klinkt nog beter en dat vond ik een graf film. :x
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Lucas had amper een plan en wou de Sequel Trilogy over "the Whills" laten gaan ... dus wat de Force aandrijft.
    Verder mag je Abrams en Johnson beide aansprakelijk gaan houden voor de zooi in deel 9.

    Deel 7 opzet.
    Deel 8 doet veel moeite om deel 7 weg te poetsen
    Deel 9 doet veel moeite om deel 8 weg te poetsen.

    Heb me prima vermaakt met deel 9 ... maar een hoogstandje? Nee.
     
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Haha kom op man, Star Wars films zijn toch nooit hoogstaande toppers geweest? Leuk universum hoor, daar niet van, maar die films zijn toch altijd al zo geweest man.

    Elke film van Nolan is 10x beter dan elke Star Wars film. Dat had ik je vooraf ook wel kunnen vertellen.

    [​IMG]
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nolan heeft 1 trilogy op zijn naam staan... The Dark Knight Rises was ook niet fantastisch, zeker niet als je dat gaat vergelijken met de voorgaande 2.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Die laatste van de trilogie is inderdaad enorm kut. Eerste was nice, The Dark Knight is een meesterwerk. Star Wars erbij doen en Dark Knight knalt nog alles omver.
     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    'Enorm kut' met een 8,4. Een cijfer wat Star Wars sinds 1980 niet meer heeft kunnen halen.
     
  19. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Heb je the force gebruikt ja?

    =(
     
  20. Bobst27

    Bobst27 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    58
    Ik weet niet waar jullie allemaal over zeiken hoor maar dat is toch een hele vette film! Ben gister geweest en ik heb me echt enorm vermaakt.

    Het verhaal is goed. (hier en daar wat voorspelbaar maar dat is bij elke star wars zo)
    Erg vette beelden, puntje van je stoel momenten en kleine tranen trekkers.
    Het is wel jammer dat er van die ethisch verantwoorde momenten in zitten. Lijkt wel netflix zo:confused:

    Ik ben wel een beetje een fanboy dus weet niet of mijn mening helemaal objectief isO-) maar als je op de eerste dag meteen naar de bios gaat hiervoor ben je sowieso een fanboy dus iedereen die hem al gezien heeft zit in het zelfde straatje.
     

Deel Deze Pagina