1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Film streaming

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bengoboom, 11 apr 2012.

  1. Bengoboom

    Bengoboom Guest

    Heren.

    Vraag. Ik ben bezig met een project. Ik wil graag een applicatie als netflix laten bouwen zodat mensen met 1 druk op de knop in nederland elke film kunnen kijken. Voordat ik hier aan begin wil ik echter weten;

    Wanneer de applicatie goed werkt, er is HD content etc, en 90% van de films staan in de database. Ben je dan bereid om 10,- per maand te betalen hiervoor?> of 5,00 per maand voor SD films?

    Even alle dingen als licentie's enzo vergeten..

    Groet,
    Bengo
     
  2. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeker wel. Mits het aanbod groot genoeg is en er integratie is tussen mobile en pc.
     
  3. Bengoboom

    Bengoboom Guest

    Okee top, en anderen?
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    er bekruipt mij een beetje het gevoel dat je wat onbeslagen ten ijs komt ;)

    Je bent je bewust dat de grote heren op de markt dit ook proberen?

    anyways: 10,- per maand voor een all you can eat model lijkt mij zeer schappelijk
     
  5. Bengoboom

    Bengoboom Guest

    Het verschil is dat de grote heren het proberen, maar dat mij het lukt.

    Nee, maar ik denk dat ik een goede kans maak, Netflix komt de komende maanden niet, ivm bezuinigingen, Spotify doet geen films etc:)
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Waar kan ik tekenen?
     
  7. Bengoboom

    Bengoboom Guest

    Voor wat? Ik zoek nog een investeerder, dus come over^^
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    voor een tientje per maand zou ik het zeker overwegen (hangt natuurlijk wel af van snelheid, betrouwbaarheid, hoe nieuw zijn de films, interface etc etc etc)

    Maar ben vooral benieuwd hoe je dit huzarenstukje licentietechnisch denkt te gaan bolwerken. Is het probleem van veel van die diensten niet dat er niemand in slaagt om alle licenties van alle grote studios onder 1 dak te krijgen? (vooral in europa omdat het hier nog veel versnipperder is)
     
  9. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil 'm absoluut niet demotiveren maar grote kans dat ze dit soort projecten zo neerschieten, het licentie probleem is in Nederland behoorlijk aanwezig.

    Desondanks ben ik zeer geinteresseerd, vooral verder gaan! Never let someone tell you you can't do it. :)
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat Delphiki zegt. Dat is het grootste probleem.

    Maar voor een tientje per maand wil ik wel ongelimiteerd film kunnen kijken hoor, nog beter dan Film1 als ik voor een vast bedrag zelf kan kiezen wat ik wil.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    You can't do it...
     
  12. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Je komt op een xboxforum interesse peilen en hebt geen investeerder maar jou gaat het wel lukken?

    Ben benieuwd. Ik zou mijn tijd nuttiger gaan besteden.
     

Deel Deze Pagina