[Film] The Grudge

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goldfish, 10 jan 2005.

1. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft em gezien en wat vonden jullie ervan? Ik vond em euh.. eng.
    ik schrok me echt 900 keer dood van die film.

2. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker wel een enge film :D heb hem zelf ook gezien

3. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ik weet nog niet als ik naar deze film ga een vriend van me heeft hem geloof ik al op dvd(iligaal natuurlijk maarja van die mensen heb je hebben geen geld downlauden shit he:p)

4. mars15

mars15 Guest

gezien maar vind maar tegenvallen, slecht verhaal paar keer schrikken meer niet

5. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Begint allemaal veelbelovend maar wat een waardeloos eind heeft deze film.
    Daar kan je nou helemaal nix mee :confused:

6. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Einde was idd zeeer tegenvallend. Vond heel de film, vooral verhaal, eigenlijk best tegenvallen

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat einde zuigt echt zwaar.
    maar volgens mij komt er ook geen vervolg ofzo. iedereen gaat gewoon dood.

/Mod Spoilertag toegevoegd, Furies

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2005
  8. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb hem nog niet gezien, wil hem eigenlijk wel zien. Effe lekker bang worden :p

9. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    me zus heb em uit amerika op dvd mee genomen.
    k von em echt neppe shit man. maarja dat heb ik met meeste horror films. (vooral chuckie vin ik echt nep, wie is dr nou bang voor een halve meter grote houten pop, trap em gewoon weg en je heb geen last meer van em)

10. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het wel een coole film. Eigenlijk meer een aaneenschakeling van schrikmomenten. Lijkt erg op The Ring. Alleen bij the ring is meer geinvesteerd in het verhaal, bij the grudge meer in schrikmomenten.

Dusse ik zou zeggen; vond je de ring cool, dan moet je hier zeker naar toe gaan.

11. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook _O_

Het verhaal is inderdaad niet zo uitgebreid, maar is zeker wel aanwezig. Het wordt alleen op een niet chronologische manier verteld en het einde is typisch voor veel horror films. Heel abrupt, maar zeker doeltreffend.

12. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond de film niet echt geweldig, zeker niet in vergelijking met The Ring.

Ik had maar één schrik moment, en dat was toen ze in de bus zat. Het verhaal was nou ook niet bepaald diepgaant, wat ik eigenlijk wel verwacht had.

13. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn zus heeft em gezien die kon er gelijk nie meer van slapen

14. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    lol ik denk dat als je de film zelf ziet dat je dat wel kunt voorspellen ;)

Ik ben niet zo vaak geschrokken, alleen op het eindstuk }:]

15. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb hem al ruim 3 weken op DVD.. Enkeld nog steeds niet gezien. Moet ik toch maar even doen dan na het lezen van deze topic..

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het is een horrorfilm en ook nog eens 'n bioscoopsucces. Volgens de Hollywood regels komt er dan dus automatisch ook een vervolg. Deze is inmiddels dan ook al aangekondigt al is er verder nog geen info bekend wat betreft de hoofdrollen e.d. Aangezien The Grudge een remake is van de Japanse film Ju-On kunnen ze voor het vervolg in ieder geval gewoon verder gaan met het tweede deel uit die filmreeks.

Ik vond het iig een zeer geslaagde film. Ze hebben er goed aan gedaan om de film te laten regisseren door de man die dus ook de originele Ju-On filmreeks op zijn naam heeft staan. Zo kreeg je eens een keer geen compleet veramerikaanste remake. Het verhaal zelf is degelijk, zit gewoon goed in elkaar en kent verder een paar lekkere schrikmomenten. Ik kwam wat dat betreft dan ook tevreden uit de bioscoop.

Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  17. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het wel een erg spannende film en moest op sommige moment best schrikken, maar dat mens van een Buffy the vampire slayer vind ik in deze film echt niet op haar plaats. Iedere keer als zij in beeld kwam dacht ik bij mezelf: "Damn wat doet dat domme blondje daar echt?"

Kan er ook niets aan doen }:]

18. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Dat mens van van Buffy the vampire slayer is helemaal geen blondje ;)

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mja kvind hem niet goed niet slecht. Verhaal vond ik niet echt boeiend en best afgezaagd (huis waarin de dood in heerst woooooww man :confused:) maarja je hebt idd schrik momenten maar is dat nu het belangrijkste van zo'n film. Iemand laten schrikken is makkelijk, gewoon in 1 keer geluid met een snelle beweging laat je al schrikken maar goed. Ik zou er niet voor naar de bios gaan eerlijk gezegt.

20. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    blondje zijn zit niet op dr hoofd, maar tussen dr oren _0/

Maar om niet teveel off topic te gaan: voor het verhaal hoef je niet te gaan, maar voor de spanning zou ik zeker WEL gaan!

Deel Deze Pagina